Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 7259ARCHIWALNE z dnia 11.01.2017 r.

  • Oferty do
    21

    stycznia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    3
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: udzielania telefonicznych oraz e-mailowych informacji w zakresie prawa podatkowego

w Wydziale Konsultantów



Miejsce wykonywania pracy:

Płock

Biuro Krajowej Informacji Podatkowej w Płocku
ul. 1-go Maja 10
09-402 Płock

Adres urzędu:

Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
ul. A. Felińskiego 2B
01-513 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki organizacyjno-techniczne stanowiska pracy i pomieszczeń właściwe dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy biurowej wyposażone w komputer z dostępem do innego sprzętu biurowego (niszczarki, drukarki, itp.). Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno-biurowego. Praca wymagająca dużej koncentracji uwagi, ogólnej sprawności psycho-fizycznej, skutecznej komunikacji oraz umiejętności współpracy.

ZAKRES ZADAŃ

  • Udzielanie odpowiedzi na zapytania zainteresowanych kierowane drogą telefoniczną oraz e-mailową w celu pomocy podatnikom w rzetelnym rozliczaniu się z budżetem państwa poprzez samodzielną realizację całego zadania, realizacja zadania jest wspomagana specjalistycznym programem komputerowym (nie zaliczanym do powszechnie stosowanych biurowych programów).
  • Opracowywanie i aktualizowanie karty Poradnika Pytań i Odpowiedzi w celu wykorzystania w trakcie udzielania informacji telefonicznej, dokształcania i doskonalenia swoich umiejętności oraz ujednolicania informacji podatkowej poprzez samodzielną realizację całego zadania, realizacja zadania jest wspomagana specjalistycznym programem komputerowym (nie zaliczanym do powszechnie stosowanych biurowych programów).
  • Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń w celu utrwalenia wiedzy merytorycznej oraz doskonalenia umiejętności w zakresie komunikacji werbalnej poprzez samodzielną realizację całego zadania.
  • Branie udziału w przygotowaniu materiałów informacyjnych oraz prasówek w celu ułatwienia dostępu do aktualnych informacji o tematyce podatkowej (nie pełna odpowiedzialność za efekty/zadania są bardziej złożone i wymagają wiedzy merytorycznej), realizacja zadań jest wspomagana specjalistycznym programem komputerowym (nie zalicza się powszechnie stosowanych biurowych programów).
  • Współpracowanie z innymi komórkami Biura Krajowej Informacji Podatkowej w Płocku oraz pozostałymi Biurami Krajowej Informacji Podatkowej w celu wychwycenia rozbieżności interpretacyjnych oraz wypracowania jednolitego stanowiska.
  • Sygnalizowanie rozbieżności interpretacyjnych w zakresie udzielanych odpowiedzi i zgłaszanie ich przełożonemu w celu ujednolicenia stanowiska.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Znajomość obowiązujących przepisów prawa podatkowego, Ordynacji podatkowej
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość obsługi komputera
  • Gotowość obsługi infolinii podatkowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze lub ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze podatków
  • Umiejętność prostego i precyzyjnego formułowania odpowiedzi
  • Rzetelność
  • Odpowiedzialność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 21.01.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Biuro Krajowej Informacji Podatkowej w Płocku
    ul. 1-go Maja 10
    09-402 Płock

    z dopiskiem:
    ogłoszenie nr 7259

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.


Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert.

Prosimy o zaznaczanie na przesyłanych dokumentach numeru ogłoszenia na jakie składana jest oferta.

Oferty niekompletne oraz nadane po terminie nie będą rozpatrywane /decyduje data stempla pocztowego/.

ŻYCIORYS/CV, LIST MOTYWACYJNY POWINNY ZAWIERAĆ ORYGINALNY PODPIS KANDYDATA. WSZYSTKIE SKŁADANE OŚWIADCZENIA POWINNY BYĆ OPATRZONE BIEŻĄCĄ DATĄ ORAZ ZAWIERAĆ ORYGINALNY PODPIS KANDYDATA.

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Administracji Skarbowej, które są dostępne na stronie BIP pod adresem:
http://www.warszawa.apodatkowa.gov.pl/izba-skarbowa-w-warszawie/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 24 361-62-63.



Liczba odwiedzin: 2802

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

Udostępnił: Monika Piotrowska

Komórka organizacyjna: Pierwszy Dział Personalny

Wprowadzono: 11.01.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×