Archiwum Państwowe w Płocku
Ogłoszenie o naborze nr 12082ARCHIWALNE z dnia 15.06.2017 r.
-
Oferty do
26
czerwca
2017
-
Wymiar etatu
1/2
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór otwarty dla cudzoziemcówOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że o stanowisko mogą starać się, poza polskimi obywatelami, również cudzoziemcy. Kandydaci muszą spełniać następujące warunki:
- są obywatelami państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Polski,
- ich znajomość języka polskiego jest potwierdzona jednym z dokumentów wskazanych w rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: kadrowo-księgowych
Dział Finansowo-Ksiegowy
Płock
Archiwum Państwowe w Płocku, ul. Kazimierza Wielkiego 9b, 09-400 Płock
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz prowadzenie akt osobowych pracowników
- Sporządzanie sprawozdań, analiz oraz informacji statystycznych i finansowych
- Prowadzenie terminarza badań lekarskich w ramach medycyny pracy
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników Archiwum
- Terminowe regulowanie płatności wynikających z zobowiązań jednostki w systemie elektronicznym
- Obsługa programów komputerowych: Rozrachunki , Kadry i Zlecenia
- Obsługa programu Płatnik
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w zakresie kadr
- znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- obsługa komputera i urządzeń biurowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne
- staż pracy: 3 lata na stanowisku kadrowym lub/i księgowym
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
- obsługa bankowości elektronicznej NBP, obsługa systemu TREZOR
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
- W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 26.06.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Archiwum Państwowe w Płocku
ul. Kazimierza Wielkiego 9 b
09-400 Płock
I piętro sekretariat dyrektora
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci, którzy zakwalifikują się do kolejnego etapu naboru zostaną o tym fakcie poinformowani e-mailem lub telefonicznie. Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane. Wszystkie dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, nr telefonu oraz adres do korespondencji. Dokumentów nie odsyłamy.
Przewidywany termin zatrudnienia 1 września 2017 roku.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 24 266 29 12.