Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Płocku
Ogłoszenie o naborze nr 56627ARCHIWALNE z dnia 30.10.2019 r.
-
Oferty do
20
listopada
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: kadrowych
Zespół ds. administracyjnych
Płock
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Płocku
ul. Piękna 6
09-402 Płock
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przeprowadzanie spraw związanych z ewidencjonowaniem obecności w pracy (listy obecności), spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników, spraw związanych z przechodzeniem pracowników na rentę lub emeryturę, zatrudnianiem stażystów i praktykantów, dokształcaniem pracowników, dyscypliną pracy, spraw związanych z BHP i ppoż., wydawaniem legitymacji służbowych kierowaniem na badania lekarskie, sprawami związanymi z ubezpieczeniami społecznymi i zdrowotnymi
- prowadzenie rejestrów m.in.: delegacji służbowych, zatrudnionych pracowników, zwolnień lekarskich, wydanych legitymacji służbowych, badań lekarskich
- prowadzenie: ewidencji zwolnionych pracowników, korespondencji dot. spraw osobowych, rocznych kart ewidencji pracy, zaopatrzenia w materiały biurowe i sanitarno-higieniczne, ewidencji w dzienniku korespondencyjnym dokumentów wychodzących, dokumentacji związanej z eksploatacją samochodów służbowych, archiwum akt osobowych
- sporządzanie obowiązujących sprawozdań z zakresu kadrowego
- obsługa magazynu, w tym: przyjmowanie i wydawanie magazynowanego mienia, prowadzenie dokumentacji magazynowej (np. wystawianie kwitów rozchodowych), uzgadnianie stanów magazynowych z księgowością, przygotowywanie magazynu do inwentaryzacji
- przygotowywanie korespondencji wychodzącej i wysyłanie poczty
- obsługa merytorycznych programów komputerowych
- sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym rachunków za czynności związane z pobieraniem opłat stanowiących dochody budżetowe
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie preferowane wyższe
- doświadczenie zawodowe w administracji
- umiejętność obsługi komputera, w tym programów MS Word i MS Excel
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- komunikatywność i samodzielność
- systematyczność
- umiejętność pracy w zespole
- mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji na stanowisku o podobnym zakresie zadań
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.11.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Płocku
ul. Piękna 6
09-402 Płock
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Płocku jest Powiatowy Lekarz Weterynarii w Płocku, ul. Piękna 6, 09-402 Płock.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: W sprawach, związanych z ochroną danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych : – przez e-mail: iod@piwplock.pl , – telefonicznie (24) 262-77-92, – listownie na adres: ul. Piękna 6, 09-402 Płock
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: -
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie rozmowy wstępnej. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone w terminie 30 dni od daty zakończenia postępowania kwalifikacyjnego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (24) 262 77 92.