Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Płocku

Ogłoszenie o naborze nr 35705ARCHIWALNE z dnia 10.10.2018 r.

  • Oferty do
    24

    października

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

Zespół ds. administracyjnych



Miejsce wykonywania pracy:

Płock

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Płocku
ul. Piękna 6
09-402 Płock

WARUNKI PRACY

- praca biurowa w siedzibie Inspektoratu - obsługa klientów zewnętrznych - obsługa urządzeń biurowych

ZAKRES ZADAŃ

  • obsługa sekretariatu Powiatowego Lekarza Weterynarii
  • prowadzenie ewidencji w dzienniku korespondencyjnym
  • prowadzenie dokumentacji Powiatowego Lekarza Weterynarii
  • przyjmowanie wniosków od rolników
  • obsługa poczty internetowej
  • prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania
  • sporządzanie miesięcznych raportów zakresu usług wykonywanych przez państwowych lekarzy weterynarii
  • przyjmowanie oraz sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentacji sporządzonej przez prywatnych lekarzy weterynarii
  • przygotowywanie próbek do wysyłki

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • umiejętnośc obsługi komputera, w tym programów MS Word, MS Excel, programów kancelaryjnych do obsługi sekretariatu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: w administracji
  • komunikatywność i samodzielność
  • staranność, sumienność i obowiązkowość
  • umiejętność pracy w zespole

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.10.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Płocku
    ul. Piękna 6
    09-402 Płock

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. L 119 z 4.5.2016, str. 1—88), dalej jako „RODO”, uprzejmie informujemy, że:

1) administratorem danych osobowych jest Powiatowy Lekarz Weterynarii w Płocku – lek. wet. Marek Sankiewicz, adres siedziby: ul. Piękna 6, 09-402 Płock, tel. 25 632 60 27;

2) w sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@piwplock.pl;

3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane:

a)      w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22¹ Kodeksu pracy, w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),

b)      w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w lit. a, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach.  Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),

c)      w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Państwa zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym
i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);

4) przysługuje Państwu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych. Ponadto, zgodnie z RODO przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5) w zakresie wskazanym w pkt. 3 lit. a i b Państwa dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji, zaś w zakresie wskazanym w pkt 3 lit. c Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 24 miesięcy od daty wyrażenia zgody;

6) dane osobowe nie będą przykazywane innym odbiorcom, państwom trzecim ani organizacjom międzynarodowym;

7) podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne;

8) w każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Państwa zgody przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać na adres wskazany w pkt. 1;

9) Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyz

 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty przysłane lub dostarczone po terminie (liczy się data wpływu do urzędu), niekompletne oraz nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
W ofercie prosimy podać swój numer telefonu w celu ułatwienia kontaktu.
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w naborze zostaną poinformowani o terminie kolejnych etapów naboru telefonicznie. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone w terminie 30 dni od daty zakończenia postępowania kwalifikacyjnego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (24) 262 77 92.



Liczba odwiedzin: 3354

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Płocku

Udostępnił: Anna Cybart

Komórka organizacyjna: Zespół Administracji

Wprowadzono: 10.10.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×