Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie

Ogłoszenie o naborze nr 16268ARCHIWALNE z dnia 05.10.2017 r.

  • Oferty do
    18

    października

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: kancelaryjno-biurowych

w Wydziale Kryminalnym



Miejsce wykonywania pracy:

Piaseczno

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno

WARUNKI PRACY

Praca z komputerem w środowisku biurowym. Współpraca z funkcjonariuszami Policji i pracownikami Komedy oraz z Prokuraturą, Sądami, Zakładami Karnymi, Urzędami Miast i innymi instytucjami funkcjonującymi w kraju. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy - oświetlenie naturalne i sztuczne - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin - sekretariat Wydziału usytuowany jest na trzecim piętrze - budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów - na trzecim piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych - brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym - w budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy.

ZAKRES ZADAŃ

  • Kompletowanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu dla Naczelnika Wydziału Kryminalnego.
  • Ewidencjonowanie korespondencji w dziennikach, rejestrach oraz przygotowywanie korespondencji wysyłkowej.
  • Redagowanie i wytwarzanie pism oraz dokumentacji.
  • Przyjmowanie od pracowników spraw ostatecznie zakończonych, sporządzanie spisów akt przekazanych do archiwum oraz protokołów brakowania.
  • Rozliczanie protokołami zdawczo-odbiorczymi pracowników i policjantów Wydziału Kryminalnego zwalniających się lub przenoszących się na inne stanowiska służbowe.
  • Przedkładanie Naczelnikowi Wydziału wykazu spraw niezałatwionych pracowników i policjantów Wydziału Kryminalnego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Komunikatywność
  • Odpowiedzialność
  • Samodzielność i rzetelność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze obsługi kancelaryjno-biurowej
  • Przeszkolenie - obsługa sekretariatu
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajne
  • Znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji
  • Znajomość obowiązujących przepisów i procedur
  • Umiejętność podejmowania decyzji
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Dokument potwierdzający przeszkolenie w zakresie obsługi sekretariatu.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 18.10.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
    ul. Kościelna 3
    05-500 Piaseczno

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2306,51 zł wynikające z mnożnika 1,2309 kwoty bazowej + dodatek stażowy. Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”. Aplikacje nie kompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu). List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy). Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o kolejnym etapie naboru. Techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjne zniszczone. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu: (22) 60-45-288.



Liczba odwiedzin: 3516

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie

Udostępnił: Barbara Krupnik

Komórka organizacyjna: Wydział Wspomagający

Wprowadzono: 05.10.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×