Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Piasecznie

Ogłoszenie o naborze nr 45920ARCHIWALNE z dnia 10.04.2019 r.

  • Oferty do
    26

    kwietnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor nadzoru budowlanego

do spraw: PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH W ZAKRESIE WŁAŚCIWOŚCI ORGANU W TYM PRZYGOTOWANIE PROJEKTÓW POSTANOWIEŃ I DECYZJI, PRZEPROWADZENIE KONTROLI OBIEKTÓW ODDAWANYCH DO UŻYTKOWANIA ORAZ KONTROLI SKARGOWYCH.

POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W PIASECZNIE



Miejsce wykonywania pracy:

Piaseczno

Adres urzędu:

POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W PIASECZNIE UL. Czajewicza 2/4 05-500 PIASECZNO

WARUNKI PRACY

PRACA BIUROWA JEDNOZMIANOWA PRZY UŻYCIU KOMPUTERA POWYŻEJ 4 GODZIN KAŻDEGO DNIA ROBOCZEGO, KILKA RAZY W MIESIĄCU WYJAZDY SŁUŻBOWE NA TERENIE POWIATU PIASECZYŃSKIEGO, PODCZAS WYJAZDÓW KIEROWANIE SAMOCHODEM SŁUŻBOWYM, KONTAKT Z PETENTAMI W ZAKRESIE WYMAGAJĄCYM POKONANIA SYTUACJI STRESOWYCH, PRACA W BUDYNKU NA TRZECIM PIĘTRZE Z WINDĄ, STANOWISKO PRACY WYPOSAŻONE W NIEZBĘDNY SPRZĘT BIUROWY I KOMPUTEROWY.

ZAKRES ZADAŃ

  • PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH W ZAKRESIE WŁAŚCIWOŚCI ORGANU W TYM PRZYGOTOWANIE PROJEKTÓW POSTANOWIEŃ I DECYZJI
  • PRZEPROWADZENIE KONTROLI OBIEKTÓW ODDAWANYCH DO UŻYTKOWANIA ORAZ KONTROLI SKARGOWYCH

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie BUDOWLANE LUB ADMINISTRACYJNE
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata W PROWADZENIU POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE I JEJ PRZEPISÓW WYKONAWCZYCH, ZNAJOMOŚĆ TRYBU I REGUŁ POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO, PRAWO JAZDY KATEGORII B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata UPRAWNIENIA DO WYKONYWANIA SAMODZIELNYCH FUNKCJI TECHNICZNYCH W BUDOWNICTWIE BEZ OGRANICZEŃ MILE WIDZIANE

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.04.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W PIASECZNIE UL. CZAJEWICZA 2/4, 05-500 PIASECZNO

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: aLBERT oLBRYCHT ALBERT.OLBRYCHT@PINBPIASECZNO.PL
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: EWA.PEKALA@PINBPIASECZNO.PL
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W PIASECZNIE, 05-500 PIASECZNO, UL. CZAJEWICZA 2/4
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

INFORMACJE MOŻNA UZYSKAĆ POD NR TEL 22 750 66 95 WEW.114



Liczba odwiedzin: 3126

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Piasecznie

Udostępnił: Ewa Pękała

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 10.04.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×