Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku
Ogłoszenie o naborze nr 54529ARCHIWALNE z dnia 24.09.2019 r.
-
Oferty do
4
października
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: finansowo-płacowych
w sekcji finansowej (w celu zastępstwa nieobecnego pracownika)
Otwock
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku
ul. Mieszka I 13/15; 05-402 Otwock
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- naliczanie i sporządzanie list wynagrodzeń i innych świadczeń pieniężnych należnych strażakom i pracownikom Komendy
- prowadzenie kart wynagrodzeń i podatkowych strażaków i pracowników Komendy oraz rozliczanie zaliczek na podatek dochodowy
- sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS oraz naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
- kompletowanie i opisywanie faktur i rachunków zgodnie z obowiązującą klasyfikacją oraz prowadzenie ich rejestru
- rozliczanie i wystawianie deklaracji PIT zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych
- rozliczanie depozytów, zwolnień lekarskich i mandatów
- prowadzenie kartotek potraceń finansowych
- przygotowanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
- prowadzenie kartotek Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
- sporządzanie przelewów i przestrzeganie terminów płatności oraz rozliczanie zobowiązań i należności
- sporządzanie sprawozdań finansowych i prowadzenie korespondencji finansowej
- archiwizowanie dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy
- obsługa programów komputerowych: bankowość elektroniczna, płacowy, finansowy, Płatnik, PUE-ZUS, GUS
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie związane z płacami i finansami
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- znajomości ustawy o finansach publicznych, rachunkowości i podatku dochodowym od osób fizycznych, kpa oraz przepisów wykonawczych
- znajomość praktyczna przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office
- obsługa programów finansowo-płacowych, Płatnika ZUS oraz bankowości elektronicznej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- zdolność analitycznego myślenia
- systematyczność, terminowość, dokładność i komunikatywność
- umiejętność organizacji pracy;
- odporność na stres, umiejętność pracy w zespole
- zaufanie, poufność, wysoka kultura osobista
- dyspozycyjność;
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych uprawnień i kwalifikacji (kursy, szkolenia)
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 04.10.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Sekretariat Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku
ul. Mieszka I 13/15 05-402 Otwock
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (zwanego dalej Rozporządzeniem) informujemy, że:
1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku, z siedzibą przy ul. Mieszka I 13/15, 05-402 Otwock, zwany dalej Organem PSP.
2. W Komendzie Powiatowej PSP w Otwocku wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt e-mail: ochrona.danych@mazowsze.straz.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu zapewnienia sprawnego oraz prawidłowego przebiegu postępowania rekrutacyjnego do pracy na stanowisku w służbie cywilnej w Komendzie Powiatowej PSP w Otwocku. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie: art. 22 1 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w związku z art. 6 ust. 1 lit. a i c, RODO:
a) Odbiorcą danych jest Komenda Powiatowa PSP w Otwocku i dane osobowe kandydatów biorących udział w naborze nie będą podlegały udostępnieniu innym podmiotom,
b) Podanie danych wymaganych przepisami prawa jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie tych danych spowoduje brak Pani/Pana udziału w procesie rekrutacji,
c) Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska),
d) Posiada Pani/Pan prawo:
a. żądania od administratora dostępu do treści swoich danych,
b. sprostowania swoich danych,
c. usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
d. w przypadku przetwarzania danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
e. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, email: kancelaria@uodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan,że przetwarzanie narusza przepisy RODO.
4. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.
Przewidywany termin zatrudnienia 04.11.2019 r.
1. Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „ Niezbędne dokumenty i oświadczenia”. Przekazanie dokumentów wymienionych w części „Dodatkowe dokumenty” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą do przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatów. Kompletne aplikacje to te, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
2. Oferty niespełniające kryteriów naboru oraz oferty kandydatów, którzy nie przeszli kolejnych etapów postępowania kwalifikacyjnego, będzie można odebrać w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia publikacji wyników naboru. Nieodebrane oferty zostaną komisyjnie zniszczone po upływie tego terminu.
3. Postępowanie kwalifikacyjne będzie prowadzone według następujących etapów:
− ocena ofert oraz ustalenie listy kandydatów spełniających wymogi niezbędne określone w
ogłoszeniu o naborze;
− test wiedzy;
− rozmowa kwalifikacyjna;
− wybór kandydata do zatrudnienia.
4. Kandydaci, którzy spełnią wymogi niezbędne i zostaną zakwalifikowani do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną telefonicznie poinformowani o terminie testu wiedzy i rozmowie kwalifikacyjnej.
5. Postępowanie kwalifikacyjne kończy się z chwilą uzyskania przez kandydata negatywnego wyniku z któregokolwiek z etapów postępowania kwalifikacyjnego lub w przypadku nieprzystąpienia kandydata do któregokolwiek z etapów postępowania kwalifikacyjnego.
6. Rekrutację uznaje się za zakończoną w momencie ogłoszenia wyniku naboru na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku, opublikowanie na stronie internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku: www.kppspotwock.pl oraz na stronie internetowej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów https://nabory.kprm.gov.pl/.