Komenda Powiatowa Policji w Otwocku

Ogłoszenie o naborze nr 28542ARCHIWALNE z dnia 08.06.2018 r.

  • Oferty do
    20

    czerwca

    2018

  • Wymiar etatu
    1,0
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

sekretarz kierownika jednostki

do spraw: Zespół Prezydialny Wydziału Wspomagającego

Wydział Wspomagający



Miejsce wykonywania pracy:

Otwock

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Otwocku
ul. Pułaskiego 7A
05-400 Otwock

WARUNKI PRACY

Praca w systemie jednozmianowym, 8 godzinnym (od 8.00 do 16.00), przy stanowisku wyposażonym w komputer i inne urządzenia biurowe.

ZAKRES ZADAŃ

  • kierowanie pracą Zespołu Prezydialnego i kontrola nad wykonywaniem zadań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem kancelarii jawnej,
  • prowadzenie dzienników korespondencyjnych, rejestrów przepisów, dziennika podawczego, ewidencji pieczęci,
  • gromadzenie, ewidencjonowanie i rozpowszechnianie jawnych przepisów prawnych,
  • gromadzenie, przechowywanie i opracowywanie zasobu archiwalnego Komendy i jednostek podległych,
  • nadzór nad czynnościami związanymi z archiwizacją dokumentów,
  • opracowywanie przepisów wydawanych przez Komendanta Powiatowego Policji.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: w obszarze administracji
  • umiejętność biegłej obsługi systemów rodziny Windows oraz pakietu Open Office,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka, urządzenia wielofunkcyjne itp),
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracji, bezpieczeństwa wewnętrznego, bezpieczeństwa narodowego
  • staż pracy: w obszarze administracji
  • odporność na stres,
  • samodzielność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • terminowość,
  • umiejętność organizowania pracy.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • dokumenty potwierdzające odbycie szkoleń, kursów, warsztatów przydatnych na przedmiotowym stanowisku.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • dokumenty potwierdzające odbycie szkoleń, kursów, warsztatów przydatnych na przedmiotowym stanowisku.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.06.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Otwocku
    ul. Pułaskiego 7A
    05-400 Otwock

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Inspektor Ochrony Danych Osobowych tel: 022 60-41-215
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych tel: 022 60-41-215
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: kandydaci naboru na stanowisko pracownicze
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

starszy technik Zespołu Kard i Szkolenia
Wydziału Wspomagającego
Komendy Powiatowej Policji w Otwocku
tel: 022 60-41-280

technik Zespołu Kadr i Szkolenia
Wydziału Wspomagającego
Komendy Powiatowej Policji w Otwocku
tel: 022 60-41-280



Liczba odwiedzin: 2576

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Otwocku

Udostępnił: Dominika Jankowska

Komórka organizacyjna: Wydział Wspomagający

Wprowadzono: 08.06.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×