Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej

Ogłoszenie o naborze nr 51716ARCHIWALNE z dnia 30.07.2019 r.

  • Oferty do
    13

    sierpnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

Zespół Prezydialny Referatu Ogólnego



Miejsce wykonywania pracy:

Ostrów Mazowiecka

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
ul. płk. Karola Piłata 12
07-300 Ostrów Mazowiecka

WARUNKI PRACY

- naturalne i sztuczne oświetlenie, - wymuszona pozycja ciała, - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, - brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • 1. Ewidencja przepisów prawnych wpływających do KPP w Ostrowi Mazowieckiej.
  • 2. Sporządzanie przepisów wydawanych na poziomie KPP w Ostrowi Mazowieckiej.
  • 3. Aktualizowanie na bieżąco zbioru aktów prawnych jednostki.
  • 4. Zapoznanie z obowiązującymi przepisami policjantów i pracowników Policji.
  • 5. Pisanie poleceń wydanych przez komendanta.
  • 6. Protokołowanie odpraw kadry kierowniczej w jednostce.
  • 7. Prowadzenie rejestru teczek, dokumentów, dzienników i książek ewidencyjnych dla Referatu Ogólnego, OIN i jednoosobowych stanowisk KPP w Ostrowi Mazowieckiej.
  • 8. Prowadzenie powielarni dla potrzeb Wydziałów KPP w Ostrowi Mazowieckiej.
  • 9. Sporządzanie wykazów na Pocztę Resortową i Pocztę Polską.
  • 10. Co miesięczne rozliczanie kosztów poniesionych przez jednostkę w związku z korespondencją przesyłaną za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  • 11. Ewidencjonowanie i wydawanie wpływających do KPP w Ostrowi Mazowieckiej pakietów z dowodami osobistymi.
  • 12. Kompletowanie, przechowywanie i rozliczanie dokumentów ostatecznie załatwionych do czasu ich archiwizacji lub brakowania.
  • 13. Sporządzanie spisów akt Referatu Ogólnego przekazanych do Składnicy Akt.
  • 14. Zastępstwo za sekretarkę Zespołu Prezydialnego Referatu Ogólnego w razie jej nieobecności.
  • 15. Przestrzeganie norm i standardów pracy obowiązujących w KPP w Ostrowi Mazowieckiej oraz Ustawy o Służbie Cywilnej.
  • 16. Zachowanie tajemnicy służbowej.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: w administracji lub pracy biurowej
  • - umiejętność interpretacji przepisów
  • - umiejętność organizowania stanowiska i czasu pracy
  • - znajomość obsługi komputera
  • - terminowość, staranność i precyzja w wykonywaniu zadań
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • - komunikatywność
  • - samodzielność
  • - dyspozycyjność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.08.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
    Sekretariat komendanta
       ul. Karola Piłata 12
       07-300 Ostrów Mazowiecka
    z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym ,, Inspektor Zespołu Prezydialnego”

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Osoby , których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane,
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.

Wszelkich dodatkowych informacji udzielają pracownicy Zespołu Kadr i Szkolenia po telefonem
nr (29) 7469223

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3369

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej

Udostępnił: Beata Krajewska

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 30.07.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×