Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
Ogłoszenie o naborze nr 51716ARCHIWALNE z dnia 30.07.2019 r.
-
Oferty do
13
sierpnia
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
Zespół Prezydialny Referatu Ogólnego
Ostrów Mazowiecka
Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
ul. płk. Karola Piłata 12
07-300 Ostrów Mazowiecka
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- 1. Ewidencja przepisów prawnych wpływających do KPP w Ostrowi Mazowieckiej.
- 2. Sporządzanie przepisów wydawanych na poziomie KPP w Ostrowi Mazowieckiej.
- 3. Aktualizowanie na bieżąco zbioru aktów prawnych jednostki.
- 4. Zapoznanie z obowiązującymi przepisami policjantów i pracowników Policji.
- 5. Pisanie poleceń wydanych przez komendanta.
- 6. Protokołowanie odpraw kadry kierowniczej w jednostce.
- 7. Prowadzenie rejestru teczek, dokumentów, dzienników i książek ewidencyjnych dla Referatu Ogólnego, OIN i jednoosobowych stanowisk KPP w Ostrowi Mazowieckiej.
- 8. Prowadzenie powielarni dla potrzeb Wydziałów KPP w Ostrowi Mazowieckiej.
- 9. Sporządzanie wykazów na Pocztę Resortową i Pocztę Polską.
- 10. Co miesięczne rozliczanie kosztów poniesionych przez jednostkę w związku z korespondencją przesyłaną za pośrednictwem Poczty Polskiej.
- 11. Ewidencjonowanie i wydawanie wpływających do KPP w Ostrowi Mazowieckiej pakietów z dowodami osobistymi.
- 12. Kompletowanie, przechowywanie i rozliczanie dokumentów ostatecznie załatwionych do czasu ich archiwizacji lub brakowania.
- 13. Sporządzanie spisów akt Referatu Ogólnego przekazanych do Składnicy Akt.
- 14. Zastępstwo za sekretarkę Zespołu Prezydialnego Referatu Ogólnego w razie jej nieobecności.
- 15. Przestrzeganie norm i standardów pracy obowiązujących w KPP w Ostrowi Mazowieckiej oraz Ustawy o Służbie Cywilnej.
- 16. Zachowanie tajemnicy służbowej.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: w administracji lub pracy biurowej
- - umiejętność interpretacji przepisów
- - umiejętność organizowania stanowiska i czasu pracy
- - znajomość obsługi komputera
- - terminowość, staranność i precyzja w wykonywaniu zadań
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- - komunikatywność
- - samodzielność
- - dyspozycyjność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 13.08.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
Sekretariat komendanta
ul. Karola Piłata 12
07-300 Ostrów Mazowiecka
z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym ,, Inspektor Zespołu Prezydialnego”
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Osoby , których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane,
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Wszelkich dodatkowych informacji udzielają pracownicy Zespołu Kadr i Szkolenia po telefonem
nr (29) 7469223