Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
Ogłoszenie o naborze nr 13777ARCHIWALNE z dnia 01.08.2017 r.
-
Oferty do
16
sierpnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
w Zespole Prezydialnym Referatu Ogólnego
Ostrów Mazowiecka
Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
ul. płk. Karola Piłata 12
07-300 Ostrów Mazowiecka
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- 1. ewidencja przepisów prawnych wpływających do jednostki i ich dystrybucja na poziomie KPP w Ostrowi Mazowieckiej
- 2. aktualizowanie na bieżąco zbioru aktów prawnych jednostki oraz zapoznanie z przepisami policjantów i pracowników jednostki
- 3. sporządzanie przepisów wydawanych na poziomie KPP w oparciu już istniejące,
- 4. sporządzanie wykazów na pocztę specjalną
- 5. sporządzanie wykazów na Pocztę Polską
- 6. co miesięczne rozliczanie kosztów poniesionych przez jednostkę w związku z korespondencją przesyłaną za pośrednictwem Poczty Polskiej
- 7. prowadzenie rejestru teczek ,dokumentów, dzienników i książek ewidencyjnych
- 8. prowadzenie powielarni dla potrzeb Wydziałów KPP w Ostrowi Mazowieckiej
- 9. pisanie poleceń wydanych przez komendanta oraz protokołowanie odpraw
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji lub pracy biurowej
- umiejętność interpretacji przepisów umiejętność organizowania stanowiska i czasu pracy znajomość obsługi komputera terminowość, staranność i precyzja w wykonywaniu zadań,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
- umiejętność pracy w zespole komunikatywność samodzielność dyspozycyjność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.08.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
ul. płk. Karola Piłata 12
07-300 Ostrów Mazowiecka
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wszelkich dodatkowych informacji udzielają pracownicy
Zespołu Kadr i Szkolenia pod telefonem nr (029) 7469223