Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ostrołęce

Ogłoszenie o naborze nr 10590ARCHIWALNE z dnia 05.05.2017 r.

  • Oferty do
    16

    maja

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor weterynaryjny

do spraw: wymogów wzajemnej zgodności oraz identyfikacji i rejestracji zwierząt

w Zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt



Miejsce wykonywania pracy:

Ostrołęka

Ostrołęka i teren powiatu ostrołęckiego

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ostrołęce
ul. Składowa 8A
07-410 Ostrołęka

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych. Praca w terenie - krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych. Ryzyko chorób zakaźnych. Obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli. Praca w budynku jednopiętrowym, bez podjazdu, brak windy. Pomieszczenia sanitarno-higieniczne nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.

ZAKRES ZADAŃ

  • Ocenia analizę ryzyka w typowaniu gospodarstw do danego obszaru kontroli w celu wytypowania gospodarstw do kontroli w danym obszarze.
  • Obsługuje programy informatyczne udostępnione przez ARiMR (takich jak SIRZ, PA2A), w celu pobrania niezbędnych danych do przygotowania i wykonania kontroli w siedzibie stada.
  • Kontroluje gospodarstwa w celu potwierdzenia stopnia wykonania wymogów wzajemnej zgodności oraz identyfikacji i rejestracji zwierząt w celu poprawności przestrzegania określonych przepisów prawa.
  • Kontroluje gospodarstwa interwencyjne, w przypadku zgłoszeń o naruszenie dobrostanu w celu określenia stanu faktycznego na miejscu w siedzibie stada.
  • Prowadzi postępowania administracyjne w sprawach, w których jest ono niezbędne w celu wyegzekwowania przepisów prawa.
  • Współpracuje z BP ARiMR w Ostrołęce w celu płynnego przepływu informacji niezbędnych do kontroli gospodarstw i wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości.
  • Współpracuje z Policją w sytuacjach, w których niezbędne jest wspólne działanie celem ochrony zdrowia publicznego oraz dobrostanu zwierząt w celu podjęcia jak najskuteczniejszych działań, celem szybkiego załatwienia sprawy.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne - lekarz weterynarii
  • Prawo wykonywania zawodu - lekarza weterynarii
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość przepisów weterynaryjnych, KPA, ustawy o służbie cywilnej oraz obsługa programów komputerowych (Pakiet Office), stosowanie prawa w praktyce, analityczne myślenie, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, prognozowanie, działanie w sytuacjach stresowych i nieprzewidywalnych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia dokumentów potwierdzających prawo wykonywania zawodu - lekarza weterynarii
  • Kopia dokumentów potwierdzających posiadanie prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie świadectw pracy.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.05.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ostrołęce
    ul. Składowa 8A
    07-410 Ostrołęka
    tel. (29) 760-53-10

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2445

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ostrołęce

Udostępnił: Izabela Zagalska

Komórka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii

Wprowadzono: 05.05.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×