Komenda Miejska Policji w Ostrołęce

Ogłoszenie o naborze nr 50253ARCHIWALNE z dnia 02.07.2019 r.

  • Oferty do
    12

    lipca

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: nieruchomości i zaopatrzenia

Wydział Zaopatrzenia



Miejsce wykonywania pracy:

Ostrołęka

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji
w Ostrołęce
ul. Janusza Korczaka 16
07-410 Ostrołęka

WARUNKI PRACY

• praca biurowa, • naturalne i sztuczne oświetlenie, • wymuszona pozycja ciała, • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, • przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda

ZAKRES ZADAŃ

  • - prowadzenie ewidencji przyjmowanych i wydawanych materiałów i sprzętu działu kwaterunkowego, gospodarczego, kulturalno – oświatowego, p. poż., medycznego, techniki biurowej, agregatów prądotwórczych, szkolno – sportowego, uzbrojenia i druków oraz zgłaszanie potrzeb jednostki w tym zakresie w celu zabezpieczenia materiałów i sprzętu do prawidłowego funkcjonowania jednostki,
  • - kontrolowanie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym oraz operacje księgowe zgodnie z obowiązującym obiegiem dokumentów KWP zs. W Radomiu w zakresie wykonywanych obowiązków w celu ustalenia rzetelności danych, celowości, gospodarności i legalności operacji gospodarczych wyrażonych w dokumentach, a także stwierdzeniu że dowody zostały wystawione przez właściwe jednostki,
  • - realizacja zawartych umów dotyczących czynszów, zużycia wody, gazu, energii elektrycznej i cieplnej oraz wielkości i prawidłowości wykonywanych usług: prowadzenie ewidencji oraz monitorowanie zużycia energii elektrycznej, energii cieplnej, wody, wywozu nieczystości, wprowadzanie stanu liczników do SRE,
  • - wykonywanie zadań dotyczących gospodarki nieruchomościami – przygotowywanie korespondencji w sprawach dotyczących użytkowania i remontów nieruchomości itp. w celu wyrażenia zgody na zakup materiałów lub naprawy gwarancyjnej,
  • - planowanie i zamawianie odzieży ochronnej dla pracowników policji i środków higieny osobistej w celu zaopatrzenia pracowników w odzież ochronną i środki higieny zgodnie z
  • - opracowywanie wniosków na przyjęcie darowizn w celu prawidłowego udokumentowania przyjętych darowizn,
  • - prowadzenie książek obiektów budowlanych i dokonywanie w nich zapisów w celu udokumentowania stanu technicznego i sanitarnego.
  • - przygotowywanie faktur VAT w zakresie wykonywanych czynności.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w administracji
  • • znajomość ustawy o Policji, • znajomość ustawy o finansach publicznych, • systematyczność, • umiejętność komunikowania się • umiejętność pracy w zespole, • interpretacja przepisów, • znajomość obsługi komputera,
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 12.07.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji
    w Ostrołęce
    Zespół Kadr i Szkolenia
    ul. Janusza Korczaka 16
    07-410 Ostrołęka

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Ostrołęce, adres: ul. Korczaka 16, 07-410 Ostrołęka, tel. (29) 760 1400
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: starszy inspektor Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce, adres: ul. Korczaka 16, 07-410 Ostrołęka, tel. (29) 760 15 79
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe przetwarzane do celów rekrutacji nie są przekazywane innym podmiotom
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego : 2.460,00 zł.

   Życiorys/cv, list motywacyjny i wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o kolejnym etapie naboru. W zależności od liczby zakwalifikowanych osób kandydaci zostaną zaproszeni do udziału w części pisemnej i/lub na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (29) 760 1568



Liczba odwiedzin: 3148

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Ostrołęce

Udostępnił: Magdalena Brzuzy

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 02.07.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×