Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
Ogłoszenie o naborze nr 46318ARCHIWALNE z dnia 17.04.2019 r.
-
Oferty do
27
kwietnia
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: kadr
Zespół Kadr i Szkolenia
Ostrołęka
Komenda Miejska Policji w o Ostrołęce
ul. Janusza Korczaka 16
07-410 Ostrołęka
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- zakładanie i prowadzenie akt osobowych funkcjonariuszy Policji KMP w Ostrołęce i jednostek podległych zgodnie z obowiązującymi przepisami
- koordynowanie problematyki opiniowania okresowego policjantów przez właściwych przełożonych oraz czuwanie nad ich terminowością i prawidłowością
- sporządzanie dokumentacji dot. kierowania policjantów do rejonowej komisji lekarskiej MSW w celu ustalenia stanu zdrowia i przydatności do służby na zajmowanym stanowisku
- obsługa systemu SWOP „KADRA”
- przygotowywanie i przesyłanie do Zakładu Emerytalno – Rentowego MSW dokumentów policjantów ubiegających się o przyznanie zaopatrzenia emerytalnego, rentowego lub emerytalno – rentowego
- przygotowywanie i przesyłanie do Zakładu Emerytalno – Rentowego MSW dokumentów policjantów ubiegających się o przyznanie zaopatrzenia emerytalnego, rentowego lub emerytalno – rentowego
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 27.04.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Janusza Korczaka 16
07-410 Ostrołęka
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Ostrołęce, adres: ul. Korczaka 16, 07-410 Ostrołęka, tel. (29) 760 1400
- Kontakt do inspektora ochrony danych: starszy inspektor Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce, adres: ul. Korczaka 16, 07-410 Ostrołęka, tel. (29) 760 15 79
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe przetwarzane do celów rekrutacji nie są przekazywane innym podmiotom
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: 2.480 zł brutto