Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
Ogłoszenie o naborze nr 38828ARCHIWALNE z dnia 30.11.2018 r.
-
Oferty do
6
grudnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: kadr
Zespół Kadr i Szkolenia
Ostrołęka
Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
07-410 Ostrołęka
ul. Janusza Korczaka 16
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie akt osobowych pracowników Policji zgodnie z obowiązującymi przepisami
- sporządzanie rozkazów personalnych wydawanych przez Komendanta Miejskiego Policji w Ostrołęce dotyczących pracowników Policji
- przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, zmianą lub rozwiązaniem stosunku pracy pracowników KMP w Ostrołęce i KP w Myszyńcu
- przygotowywanie dokumentów pracowników Policji ubiegających się o przyznanie emerytury lub renty inwalidzkiej i przesyłanie ich do ZUS
- prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich pracowników i terminowe przekazywanie ich do komórki finansowej
- prowadzenie ewidencji urlopów policjantów i pracowników oraz rocznej karty ewidencji pracy pracowników
- obliczanie wymiaru urlopów wypoczynkowych oraz dodatkowych przysługujących policjantom i pracownikom KMP w Ostrołęce i KP w Myszyńcu
- koordynowanie problematyki planowania urlopów policjantów i pracowników oraz przechowywanie planów urlopów
- sporządzanie delegacji służbowych dla funkcjonariuszy i pracowników komórek organizacyjnych nie posiadających stanowiska kierowniczego oraz posterunków Policji
- przyjmowanie dokumentacji od kandydatów do służby w Policji i przekazywanie do właściwej komórki organizacyjnej KWP z/s w Radomiu
- sporządzanie zgłoszeń do ubezpieczenia funkcjonariuszy i pracowników Policji, wyrejestrowywanie oraz dokonywanie zmian i korekt na formularzach ZUS oraz wprowadzanie danych do systemu komputerowego „PŁATNIK”
- obsługa systemu SWOP „KADRA”, „ABSENCJA”
- sporządzanie meldunków miesięcznych z zatrudnienia
- sporządzanie dokumentacji dot. procedury naboru na stanowiska pracownicze
- przygotowywanie dokumentacji oraz organizowanie staży
- organizowanie praktyk zawodowych dla studentów
- przesyłanie do KWP z/s w Radomiu informacji o średnim zatrudnieniu pracowników Policji na potrzeby ZFŚS
- prowadzenie ewidencji stanu etatowego i osobowego pracowników KMP w Ostrołęce i KP w Myszyńcu.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji
- znajomość przepisów prawa pracy, systemu ubezpieczeń społecznych, ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych, ustawy o pracownikach urzędów państwowych
- samodzielność
- asertywność
- umiejeność pracy w zespole
- komunikatywność
- znajomość obsługi komputera w szczególności edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych (np. MS Office)
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne” lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- umiejetność pracy pod presją czasu
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne” lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 06.12.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Janusza Korczaka 16
07-410 Ostrołęka
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Ostrołęce, adres: ul. Korczaka 16, 07-410 Ostrołęka, tel. (29) 760 1400
- Kontakt do inspektora ochrony danych: starszy inspektor Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce, adres: ul. Korczaka 16, 07-410 Ostrołęka, tel. (29) 760 15 79
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe przetwarzane do celów rekrutacji nie są przekazywane innym podmiotom
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego :
2.248,- brutto
Życiorys/cv, list motywacyjny i wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o kolejnym etapie naboru. W zależności od liczby zakwalifikowanych osób kandydaci zostaną zaproszeni do udziału w części pisemnej i/lub na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (29) 760 1568