Komenda Miejska Policji w Ostrołęce

Ogłoszenie o naborze nr 35361ARCHIWALNE z dnia 04.10.2018 r.

  • Oferty do
    15

    października

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: sekretarsko - biurowych

w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym



Miejsce wykonywania pracy:

Ostrołęka

Adres urzędu:

ul. Janusz Korczaka 16
07-410 Ostrołęka

WARUNKI PRACY

praca biurowa / naturalne i sztuczne oświetlenie / wymuszona pozycja ciała / praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin / przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej sekretariatu wydziału,
  • rejestracja dokumentacji w dzienniku korespondencyjnym wydziału oraz innych rejestrach i księgach ewidencyjnych, rozdzielane dokumentów poszczególnym pracownikom, zgodnie z dekretacją naczelnika lub jego zastępcy,
  • wprowadzanie apsencji policjantów wydziału do systemu SWOP
  • przyjmowanie korespondencji od dyżurnego Komendy Miejskiej Policji i z sekretariatu Komendanta Miejskiego Policji w Ostrołęce,
  • przygotowywanie i przekazywanie korespondencji do wysłania,
  • przyjmowanie z Zespołu Techniki Kryminalistycznej Wydziału, rejestrowanie i rozdzielanie śladów i dowodów oraz dokumentacji fotograficznej pracownikom wydziału zgodnie z prowadzonymi postępowaniami przygotowawczymi i przesłanie do właściwej rzeczowo Prokuratury materiałów poglądowych zakończonych postępowań przygotowawczych,
  • pakowanie oraz wysyłanie pobranych pakietów krwi i pakietów DNA,
  • powielani dokumentów dla potrzeb pracowników i policjantów wydziału zgodnie ze składanymi zamówieniami na powielenie dokumentów.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • systematyczność i terminowość,
  • znajomość zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych oraz obiegu dokumentacji jawnej w sekretariatach urzędów,
  • samodzielność,
  • komunikatywność,
  • uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • dokładność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dyspozycyjność.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010r o Ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 15.10.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
    Zespół Kadr i Szkolenia
    ul. Janusza Korczaka 16
    07-410 Ostrołęka

    tel. 29 760-15-69

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Ostrołęce ul. Janusza Korczaka 16 07-410 Ostrołęka tel.: 29 760-14-00
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 29 760 1579
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.
Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: 2.100zł. brutto.
Życiorys/CV, list motywacyjny i wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o kolejnym etapie naboru. W zależności od liczby zakwalifikowanych osób, kandydaci zostaną zaproszeni do udziału w części pisemnej i/lub na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3361

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Ostrołęce

Udostępnił: Lidia Kaczorkowska

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 04.10.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×