Komenda Miejska Policji w Ostrołęce

Ogłoszenie o naborze nr 16088ARCHIWALNE z dnia 04.10.2017 r.

  • Oferty do
    17

    października

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: sekretarsko - biurowych

w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym



Miejsce wykonywania pracy:

Ostrołęka

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
07-410 Ostrołęka, ul. Janusza Korczaka 16

WARUNKI PRACY

- praca biurowa; - naturalne i sztuczne oświetlenie; - wymuszona pozycja ciała; - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin; - przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej sekretariatu wydziału
  • rejestracja dokumentacji w dzienniku korespondencyjnym wydziału oraz innych rejestrach i księgach ewidencyjnych, rozdzielanie dokumentów poszczególnym pracownikom, zgodnie z dekretacją naczelnika wydziału lub jego zastępcy
  • wprowadzanie absencji policjantów wydziału do systemu SWOP
  • przyjmowanie korespondencji od dyżurnego Komendy Miejskiej Policji i z sekretariatu Komendanta Miejskiego Policji w Ostrołęce
  • przygotowywanie i przekazywanie korespondecji do wysłania
  • przyjmowanie z Zespołu Techniki Kryminalistycznej wydziału, resjestrowanie i rozdzielanieśladów i dowodów oraz dokumentacji fotograficznej pracownikom wydziału zgodnie z prowadzonymi postępowaniami przygotowawczymi i przesyłanie do właściwej rzeczowo prokuraturymateriałów poglądowych zakończonych postępowań przygotowawczych
  • pakowanie oraz wysyłanie pobranych pakietów krwi i pakietów DNA
  • powielanie dokumentów dla potrzeb pracowników i policjantów wydziału zgodnie ze składanymi zamówieniami na powielenie dokumentów

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • systematyczność i terminowość
  • znajomość zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych oraz obiegu dokumentacji jawnej w sekretariatach urzędów
  • samodzielność
  • komunikatywność
  • uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • dokładność
  • umiejętność pracy w zespole
  • dyspozycyjność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 17.10.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
    Zespół Kadr i Szkolenia
    07-410 Ostrołęka, ul Janusza Korczaka 16

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego
mnożnik: 1,0961 (2053,92 brutto).
Życiorys/CV, list motywacyjny i wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o kolejnym etapie naboru. W zależności od liczby zakwalifikowanych osób kandydaci zostaną zaproszeni do udziału w części pisemnej i/lub na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (29) 7601568.



Liczba odwiedzin: 3357

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Ostrołęce

Udostępnił: Lidia Kaczorkowska

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 04.10.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×