Powiatowy Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Orońsku
Ogłoszenie o naborze nr 56969ARCHIWALNE z dnia 06.11.2019 r.
-
Oferty do
29
listopada
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor weterynaryjny
do spraw: bezpieczeństwa żywności
w zespole do spraw bezpieczeństwa żywności
Orońsko
Powiatowy Inspektorat Weterynarii z/s w Orońsku
ul. Radomska 19
26-505 Orońsko
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Wykonywanie czynności w zakresie przestrzegania warunków weterynaryjnych przy produkcji i obrocie środków żywienia zwierząt, produkcji środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego w obrocie tymi środkami oraz nad ich jakością zdrowotną: podmiotów prowadzących działalność w ramach Rolniczego handlu detalicznego (RHD), w miejscu uboju zwierząt, w zakładach przetwórstwa mięsa, w miejscach pozyskiwania mleka, w miejscach przechowywania i składowania artykułów zwierzęcego pochodzenia, nad obrotem mięsa o ograniczonej przydatności do spożycia i niezdatnym, w zakładach pakowania jaj, w zakładach rozbioru mięsa, nad sprzedażą bezpośrednią.
- Przeprowadzanie kontroli stanu sanitarno-higienicznego i technicznego pomieszczeń, urządzeń, sprzętu, stanu higieny osobistej pracowników oraz stanu sanitarno-higienicznego prowadzonych procesów technologicznych i środków transportu. Badanie zgodności w/w czynników z wymogami obowiązujących przepisów.
- Pobieranie prób środków spożywczych, wymazów ze sprzętu i urządzeń produkcyjnych w celu określenia stanu sanitarnego produkcji w zakładzie i jakości zdrowotnej produkowanych środków spożywczych.
- Wydawanie poleceń oraz decyzji administracyjnych I instancji z upoważnienia Powiatowego Lekarza Weterynarii dotyczących zwalczania chorób zakaźnych zwierząt oraz decyzji zatwierdzających, cofających zatwierdzenie bądź odmawiających zatwierdzenia zawieszenia działalności do czasu spełnienia wymagań w sprawie nakazu usunięcia uchybień lub nakazujących wstrzymanie bądź ograniczających wielkość produkcji, a także stosowanie środków represyjnych (mandaty, grzywny) celem przymuszenia.
- Realizacja zadań dotyczących dobrostanu zwierząt w rzeźni.
- Wykonywanie ponownego urzędowego badania zwierząt rzeźnych i mięsa na żądanie posiadacza.
- Opracowanie uwag sanitarnych i technologicznych do projektów technologicznych zakładów produkujących środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego.
- Organizowanie i koordynowanie pobierania próbek koniecznych do wykonywania monitoringowych badań laboratoryjnych, m. in. na pozostałości chemiczne i biologiczne oraz stopnia skażenia radiologicznego.
- Przeprowadzenie okresowej kontroli organów urzędowego badania zwierząt rzeźnych i mięsa.
- Prowadzenie dokumentacji wynikającej z obowiązujących przepisów sprawozdawczości oraz wydawanie weterynaryjnych świadectw eksportowych.
- Współdziałanie z organami administracji państwowej, podmiotami gospodarczymi i organizacjami społecznymi w sprawach związanych z pełnionym nadzorem sanitarno-weterynaryjnym i urzędowym badaniem mięsa.
- Wykonywanie zadań zleconych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe weterynaryjne
- Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość obecnie obowiązujących przepisów weterynaryjnych i kodeksu postępowania administracyjnego
- Umiejętność obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Doświadczenie zawodowe w Inspekcji Weterynaryjnej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Umiejętność pracy w zespole
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia zaświadczenia o prawie wykonywania zawodu lekarza weterynarii
- Kopia prawa jazdy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 29.11.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii z/s w Orońsku
ul. Radomska 19
26-505 Orońsko
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii z/s w Orońsku, tel. 48 617 58 65
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Paulina Bojanowska, e-mail: inspektor@cbi24.pl
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii z/s w Orońsku
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Inspektoratu)
- oferty należy składać w kopercie z dopiskiem " Oferta pracy - Inspektor"
- wymagane oświadczenia, życiorys/CV oraz list motywacyjny muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni o tym telefonicznie lub na podany adres e-mail.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 48 617-58-65