Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nowym Dworze Mazowieckim

Ogłoszenie o naborze nr 7240ARCHIWALNE z dnia 10.01.2017 r.

  • Oferty do
    20

    stycznia

    2017

  • Wymiar etatu
    1/5
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

W Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Nowym Dworze Mazowieckim



Miejsce wykonywania pracy:

Nowy Dwór Mazowiecki

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nowym Dworze Mazowieckim
ul. Paderewskiego 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki

WARUNKI PRACY

Praca biurowa w inspektoracie przy komputerze, wysiłek umysłowy, w wymiarze 1/5 etatu, norma czasu pracy do ustalenia. Praca z wykorzystaniem komputera stacjonarnego lub przenośnego, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych. Siedziba urzędu znajduje się na trzecim piętrze z windą, z toaletą na III piętrze. Przy wejściu do budynku istnieje podjazd dla niepełnosprawnych. Stanowisko pracy nie dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie pełnej księgowości, rachunkowości i finansów jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami
  • sporządzanie sprawozdań finansowych oraz bilansu w obowiązujących terminach
  • opracowanie i realizacja planów finansowych, budżetowych
  • prowadzenie dokumentacji podatkowej, płacowej i kadrowej, sporządzanie informacji i danych finansowych do ZUS, US
  • prowadzenie spraw w zakresie prawa pracy oraz obsługi kadrowo - płacowej Inspektoratu
  • prawidłowe i terminowe rozliczanie należności i zobowiązań pieniężnych
  • dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
  • dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
  • nadzór nad ewidencją egzekucji z tytułu dochodów budżetowych
  • archiwizacja dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy (uporządkowanie i przygotowanie do składnicy akt)
  • prowadzenie kontroli zarządczej

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie , policealne lub pomaturalne ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej w księgowości lub w organach samorządu terytorialnego w księgowości - 6 lat w przypadku wykształcenia średniego lub 3 lata w przypadku wykształcenia wyższego
  • ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych (staż pracy 3 lata w księgowości) lub
  • ukończenie szkoły średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej (staż pracy 6 lat w księgowości) lub
  • wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub
  • posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów oraz
  • pełna znajomośc ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ubezpieczeniach społecznych, ustaw podatkowych oraz prawa pracy
  • znajomośc przepisów o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • umiejętnosc obsługi komputera
  • znajomość obsługi programów finansowo - księgowych: Finanse i Księgowość, Kadry i Płace firmy Info-System oraz Płatnik
  • wysoka kultura osobista
  • zdolność kreatywnego inwencyjnego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.01.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
    ul. Paderewskiego 6
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
    kancelaria
    III piętro, pokój 309

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2615

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nowym Dworze Mazowieckim

Udostępnił: Maciej Dąbrowski

Komórka organizacyjna: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Wprowadzono: 10.01.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×