Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nowym Dworze Mazowieckim

Ogłoszenie o naborze nr 31213ARCHIWALNE z dnia 26.07.2018 r.

  • Oferty do
    14

    sierpnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

w zespole do spraw finansowo - księgowych i administracyjnych



Miejsce wykonywania pracy:

Nowy Dwór Mazowiecki

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii
w Nowym Dworze Mazowieckim
ul. Mazowiecka 5
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki

WARUNKI PRACY

• praca wykonywana w siedzibie Inspektoratu, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00 • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka, skaner) • praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godziny • stanowisko pracy w pokoju biurowym na parterze • budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych • w budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy

ZAKRES ZADAŃ

  • Pełna obsługa finansowo-księgowa Inspektoratu
  • Prowadzenie rachunkowości jednostki w oparciu o zasady (politykę) rachunkowości
  • Prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązujacymi przepisami
  • Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
  • Przygotowywanie planów finansowych, innych planów i analiz makroekonomicznych gospodarki finansowej Inspektoratu
  • Opracowywanie projektów rocznych planów finansowych i ich zmian w zakresie dochodów i wydatków, poddawanie ich bieżącej analizie oraz przedkładanie do zatwierdzenia kierownikowi jednostki, a następnie ich realizacja
  • Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletność i rzetelność dokumetów dotyczacych operacji gospodarczych i finansowych
  • Rzetelne i terminowe sporządzanie: sprawozdań budżetowych, sprawozdania finansowego oraz innych sprawozdań z zakresu działania jednostki budżetowej, w tym sprawozdań z zakresu budżetu zadaniowego, deklaracji podatkowych, sprawozdań dla GUS
  • Przestrzeganie terminowego regulowania zobowiązań oraz odprowadzania na rachunek centralny zrealizowanych dochodów budżetowych Inspektoratu
  • Windykacja należności, sporządzanie tytułów wykonwczych i upomnień oraz naliczanie odsetek od nieterminowych płatności
  • Administrowanie i obsługa programów finansowo- księgowych, systemów informatycznych, m.in. System Bankowości Elektronicznej NBP, Informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa TREZOR, aplikacja PŁATNIK
  • Prowadzenie, weryfikacja i przechowywanie ksiąg inwentarzowych zgodnie z obowiązujacymi przepisami, w tym organizacja i prowadzenie nadzoru nad inwentaryzacja mienia jednostki oraz prowadzenie rozliczeń inwentaryzacyjnych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: Praca w księgowości jednostek sektora finansów publicznych: 6 lat w przypadku wykształcenia średniego lub 3 lata w przypadku wykształcenia wyższego ekonomicznego.
  • Biegła znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych
  • Praktyczna wiedza na temat zagadnień związanych z rachunkowością budżetową (plany kont, klasyfikacja budżetowa)
  • Znajomość przepisów z zakresu sprawozdawczości budzetowej, przepisów podatkowych, przepisów ustawy o słuzbie cywilnej i aktów wykoawczych do niej wydanych, a także prawa zamówień publicznych oraz umiejetność wykorzystania przepisów prawa w praktyce
  • Umiejętność sprawnej obsługi programów pakietu MS Office oraz programów finasowo- księgowych i płacowych
  • Niskazanie prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • Dokładność, samodzielność
  • Znajomość przepisów KPA oraz przepisów o postepowaniu egzekucyjnym w administracji
  • Umiejętność obsługi Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR
  • Znajomość obsługi bankowości elektronicznej NBP
  • Praca w służbie cywilnej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie prawa wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 14.08.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    w Nowym Dworze Mazowieckim
    ul. Mazowiecka 5
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki

    z dopiskiem "Nabór kandydatów na stanowisko głównego księgowego"

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Nowym Dworze Mazowieckim, tel. 227752227
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Nowym Dworze Mazowieckim, tel. 227752227
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nowym Dworze Mazowieckim, Departament Służby Cywilnej
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

strona internetowa: www.nowydwormaz.piwet.net



Liczba odwiedzin: 2514

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nowym Dworze Mazowieckim

Udostępnił: Paulina Gocałek

Komórka organizacyjna: kadry

Wprowadzono: 26.07.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×