Wojskowa Komenda Uzupełnień w Mińsku Mazowieckim

Ogłoszenie o naborze nr 54708ARCHIWALNE z dnia 25.09.2019 r.

  • Oferty do
    4

    października

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Wojskowy Komendant Uzupełnień w Mińsku Mazowieckim poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: Kancelarii Jawnej

Pion Ochrony Informacji Niejawnych



Miejsce wykonywania pracy:

Mińsk Mazowiecki

Wojskowa Komenda Uzupełnień w Mińsku Mazowieckim
ul. Piękna 3
05-300 Mińsk Mazowiecki

Adres urzędu:

Wojskowa Komenda Uzupełnień w Mińsku Mazowieckim
ul. Piękna 3
05-300 Mińsk Mazowiecki

WARUNKI PRACY

- praca umysłowa, wykonywana w pozycji siedzącej; - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie; - obsługa klientów urzędu; - podróże służbowe; - czas pracy zgodny z ustawą o służbie cywilnej; - budynek urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy; - budynek nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych: brak windy i podjazdów.

ZAKRES ZADAŃ

  • Stanowisko mające na celu zabezpieczenia dokumentów jawnych i biblioteki oraz prowadzenia ich ewidencji i przechowywania;
  • Zapewnienie sprawnej obsługi kancelaryjnej komórek wewnętrznych WKU;
  • Nazdór nad obiegiem zewnętrznym i wewnętrznym dokumentów WKU oraz stroną formalną wytwarzanych dokumentów przez cały stan osobowy;
  • Rejestrowanie, przechowywanie, ewidencja dokumentów jawnych oraz elektronicznych nośników informacji;
  • Prowadzenie dzienników korespondencji oraz innych urządzeń ewidencyjnych w zakresie dokumentów kancelaryjnych;
  • Terminowe rozliczanie wykonawców z dokumentów jawnych i kompletowanie ich teczkach przedmiotowych zgodnie z rzeczowym wykazem akt;
  • Obsługa urządzenia tele-fax i poczty elektronicznej;
  • Przestrzeganie zaleceń zawartych w "Instrukcji o zasadach pracy biurowej w resorcie obrony narodowej";
  • Doręczanie Komendantowi nowo wpływających aktów normatywnych, instrukcji i wydawnictw jawnych oraz ich przechowywanie.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie Znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony, przepisów prawnych dotyczących spraw ochrony informacji niejawnych.
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 miesięcy Doświadczenie w administracji lub pracy biurowej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 miesięcy Obsługa kancelarii jawnej, obsługa sekretariatu lub punktu ewidencyjnego,
  • Znajomość programu informatycznego w zakresie prowadzenia ewidencji.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli "tajne"

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 04.10.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojskowa Komenda Uzupełnień w Mińsku Mazowieckim
    ul. Piękna 3
    05-300 Mińsk Mazowiecki

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Mińsku Mazowieckim ul. Piękna 3 05-300 Mińsk Mazowiecki tel: 261 - 353 - 440
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Wojskowy Komendant Uzupełnień w Mińsku Mazowieckim tel: 261 - 353 - 440
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Wojskowy Komendant Uzupełnień w Mińsku Mazowieckim
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Więcej informacji pod nr tel. 261 353 072

Osoby spełniające wymagania formalne powiadomione zostaną o kolejnym etapie naboru telefonicznie.

Etapy:
1. test wiedzy
2. rozmowa kwalifikacyjna

Umowa w celu zastępstwa nieobecnego pracownika

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 4265

Wytworzył/odpowiada: Wojskowy Komendant Uzupełnień w Mińsku Mazowieckim

Jednostka organizacyjna: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Mińsku Mazowieckim

Udostępnił: Agnieszka Janus

Komórka organizacyjna: WKU Mińsk Mazowiecki

Wprowadzono: 25.09.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×