Archiwum Państwowe w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 9192ARCHIWALNE z dnia 10.03.2017 r.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

informatyk

Oddział III - informatyzacji, digitalizacji i reprografii



Miejsce wykonywania pracy:

Milanówek

Archiwum Dokumentacji Osobowej i Płacowej w Milanówku
ul. Okrzei 1
05-822 Milanówek

Adres urzędu:

ul. Krzywe Koło 7
00-270 Warszawa

WARUNKI PRACY

Rozproszona struktura Archiwum - konieczność odbywania delegacji służbowych, stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem, zagrożenie korupcją

ZAKRES ZADAŃ

  • Administruje systemami teleinformatycznymi
  • Dba o bezpieczeństwo systemów teleinformatycznych
  • Kontroluje przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych i tajemnicy służbowej
  • Nadzoruje konserwację i serwis sprzętu teleinformatycznego oraz oprogramowania
  • Nadzoruje tworzenie i aktualizacje strony internetowej
  • Wdraża nowe programy komputerowe i rozwiązania teleinformatyczne
  • Współpracuje przy sporządzaniu specyfikacji na zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • Znajomość systemów operacyjnych rodziny Windows, sieci komputerowych, protokołu TCP/IP
  • Znajomość systemów klasy UNIX/LINUX
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe informatyczne - administrowanie siecią komputerową
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, sumienność
  • odporność na stres

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.03.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Warszawie
    ul. Krzywe Koło 7
    00-270 Warszawa
    koniecznie z dopiskiem - „oferta zatrudnienia – informatyk”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie postępowania kwalifikacyjnego nie będą rozpatrywane (liczy się data złożenia oferty w siedzibie Archiwum lub data stempla pocztowego).
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Dokumentów nie odsyłamy.
Oferty nie zawierające jednoznacznego wskazania stanowiska, o które kandydat się ubiega, nie będą rozpatrywane.
Oferty niespełniające wymogów formalnych zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 635 92 42 wew. 107
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2660

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Warszawie

Udostępnił: Katarzyna Zawistowska

Komórka organizacyjna: Dział Kadr i Rozwoju Zawodowego

Wprowadzono: 10.03.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×