Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Makowie Mazowieckim
Ogłoszenie o naborze nr 23866ARCHIWALNE z dnia 13.03.2018 r.
-
Oferty do
26
marca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: kwatermistrzowsko- technicznych
Samodzielne Stanowisko Pracy ds. kwatermistrzowsko- technicznych
Maków Mazowiecki
Komenda Powiatowa PSP w Makowie Mazowieckim
ul. Moniuszki 6 a
06-200 Maków Mazowiecki
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzić ewidencję ilościowo- wartościową majątku KP PSP
- likwidować zbędne rzeczowe składniki majątku KP PSP
- planować i realizować inwestycje, oraz remonty obiektów i pomieszczeń KP PSP
- zapewnić utrzymanie we właściwym stanie technicznym użytkowanych obiektów i pomieszczeń KP PSP
- opracowywać plany potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych
- przyjmowanie oświadczeń mieszkaniowych w celu ustalenia uprawnień do równoważnika pieniężnego za remont lub za brak lokalu mieszkalnego
- przygotowanie decyzji na złożone oświadczenia mieszkaniowe
- sporządzanie wykazów osób pobierających równoważnik pieniężny za brak i remont lokalu mieszkalnego
- przygotowanie decyzji w sprawie ustalenia uprawnień do równoważników pieniężnych za remont lub za brak lokalu mieszkalnego dla funkcjonariuszy KP PSP w Makowie Maz.
- organizować przeglądy, naprawy innych urządzeń i instalacji technicznych
- prowadzenie postępowania wyjaśniającego związanego ze szkodami w mieniu KP PSP
- prowadzenie spraw bieżących związanych z funkcjonowaniem Samodzielnego Stanowiska Pracy, w tym w szczególności obsługą administracyjną
- prowadzenie spraw związanych z zawieraniem, aktualizacją oraz realizacją umów z podmiotami gospodarczymi w zakresie działania KP PSP
- prowadzenie spraw w zakresie naliczania kosztów najmu wynikających z zawieranych umów
- prowadzenie postępowań przetargowych realizowanych przez KP PSP
- pomoc w prowadzeniu prac związanych z dokumentacją przetargową zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dla KP PSP
- dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów i usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania KP PSP
- prowadzenie spraw inwentaryzacji majątku KP PSP
- organizować zaplecze kwatermistrzowskie w czasie akcji ratowniczych, ćwiczeń itp.,
- rozliczanie dofinansowania dla OSP
- obsługa korespondencji i dokumentacji związanej z funkcjonowaniem Samodzielnego Stanowiska Pracy
- archiwizacja dokumentacji
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- umiejętność analizowania dokumentów
- znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, Ustawa o służbie cywilnej, Ustawa o Państwowej Straży Pożarnej, Ustawa o ochronie przeciwpożarowej
- znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- znajomość obsługi pakietu OFFICE
- prawo jazdy kat. B.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- ukończone kursy w zakresie realizacji procedur przetargowych
- umiejętność pracy w zespole oraz prowadzenia negocjacji
- odporność na stres
- komunikatywność
- samodzielność
- dyspozycyjność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia prawa jazdy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie świadectw pracy
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe
- kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje ( uprawnienia, ukończone kursy, itp.)
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 26.03.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa PSP w Makowie Mazowieckim
ul. Moniuszki 6 a
06-200 Maków Mazowiecki
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2.250,00 zł. plus dodatek za wysługę lat. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego).
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: zadanie/test z zakresu wiedzy merytorycznej
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje dotyczące kolejnego etapu naboru dostępne będą na BIP-ie KP PSP Maków Maz. oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy Powiatowej PSP w Makowie Mazowieckim w ciągu 5 dni od końcowego terminu składania ofert. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu : 29 71 71 150 w. 34.
Informujemy, że Administratorem danych osobowych przetwarzających dane osobowe jest Komendant Powiatowy PSP w Makowie Mazowieckim, ul. Moniuszki 6 a, 06-200 Maków Mazowieckim. Podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (j. t . Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ) w celach powyższej rekrutacji.
Równocześnie informujemy o prawie dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.