Komenda Powiatowa Policji w Legionowie

Ogłoszenie o naborze nr 14262ARCHIWALNE z dnia 12.08.2017 r.

  • Oferty do
    29

    sierpnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    nabór w toku
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych

Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych



Miejsce wykonywania pracy:

Legionowo

Komenda Powiatowa Policji w Legionowie
05-120 Legionowo
ul. Jagiellonska 26b

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Legionowie
05-120 Legionowo
ul. Jagiellonska 26b

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno - biurowa w systemie jednozmianowym ośmiogodzinnym, - praca przy monitorze ekranowym powyżej dobowego czasu pracy.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie postępowań sprawdzających zwykłych oraz poszerzonych wobec policjantów i pracowników jednostki,
  • wydawanie poświadczeń bezpieczeństwa lub odmowy wydania poświadczenia bezpieczeństwa,
  • prowadzenie ewidencji akt postępowań sprawdzających,
  • pełnienie nadzoru nad obiegiem dokumentów niejawnych w jednostce,
  • opracowanie planu ochrony informacji niejawnych w jednostce i nadzorowanie jego realizacji,
  • przeprowadzanie okresowych kontroli postępowań z dokumentami zawirającymi informacje niejawne,
  • przeprowadzanie kontroli prawidłowości nadawania klauzul tajności.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata na stanowisku w jednostce Policji
  • znajomość Ustawy o Ochronie Informacji Niejawnych,
  • znajomość Ustawy o Policji.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
  • umiejętność interpretacji przepisów,
  • umiejętność współpracy,
  • znajomość przepisów dot. ochrony informacji niejawnych,
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą "ściśle tajne" wydane przez Agencje Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Policję.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego pozwalającego na otrzymanie poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji oznaczonych klauzulą "ściśle tajne".
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 29.08.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Legionowie
    05-120 Legionowo
    ul. Jagiellonska 26 b

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Uprzejmie informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań jest nadesłanie w terminie wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualna datą (korespondując z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy sie data stempla pocztowego). Zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji.
Dodatkowych informacji udzielamy pod nr tel 22 604 82 04.



Liczba odwiedzin: 3157

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Legionowie

Udostępnił: Danuta Zakrzewska

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 12.08.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×