Komenda Powiatowa Policji w Legionowie
Ogłoszenie o naborze nr 3377ARCHIWALNE z dnia 10.09.2016 r.
-
Oferty do
16
września
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: obsługi sekretarsko - biurowej
w Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia KPP Legionowo
Legionowo
Komenda Powiatowa Policji w Legionowie
ul. Jagiellońska 26B
05 - 120 Legionowo
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- obsługa sekretariatu Komendanta Powiatowego Policji w Legionowie,
- prowadzenie rejestru wpływu i obiegu korespondencji w dziennikach korespondencyjnych,
- prowadzenie skorowidzów imiennych do dzienników korespondencyjnych,
- przyjmowanie akt spraw ostatecznie zakończonych, kompletowanie, przechowywanie oraz sporządzanie spisu akt kategorii,
- rozliczanie funkcjonariuszy i pracowników Policji z posiadanych przez nich dokumentów i spraw,
- przeprowadzanie inwentaryzacji spraw i dokumentów rejestrowanych w dziennikach korespondencyjnych,
- sporządzanie pism i aktów prawnych Komendanta,
- wysoka kultura osobista.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie na kierunku administracja
- doświadczenie zawodowe: 3 lata na stanowisku o podobnym zakresie zadań.
- umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,
- umiejętność pracy zespołowej,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- umiejętność interpretacji przepisów,
- odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność,
- wysoka kultura osobista.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.09.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Legionowie
ul. Jagiellońska 26B
05 - 120 Legionowo
z dopiskiem na kopercie "Oferta pracy - inspektor Zespołu Prezydialnego, Kadr i Szkolenia"
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie według mnożnika 1,00 w kwocie 1873, 84 zł brutto. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 22 604 82 04.