Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Legionowie

Ogłoszenie o naborze nr 15685ARCHIWALNE z dnia 22.09.2017 r.

  • Oferty do
    5

    października

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: kwatermistrzowsko - technicznych

Samodzielne stanowisko pracy ds. kwatermistrzowsko - technicznych



Miejsce wykonywania pracy:

Legionowo

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, 05-120 Legionowo, ul. Mickiewicza 11

WARUNKI PRACY

Stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze budynku. Obiekt niedostosowany dla osób niepełnosprawnych. Stwarza problemy w komunikacji dla osób niepełnosprawnych ruchowo, z uwagi na niedostosowane drzwi, toalety, brak windy oraz podjazdów. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Pracownik wykonuje czynności o charakterze administracyjno - biurowym. Praca na pełen etat, 5 dni w tygodniu po 8 godzin. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

ZAKRES ZADAŃ

  • • opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych komendy
  • • prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków oraz pracowników cywilnych
  • • sporządzanie rocznych planów zakupów ze środków finansowych pozostających w dyspozycji komendy
  • • prowadzenie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań
  • • realizowanie zakupów, dostaw i robót budowlanych, ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustaw związanych z udzielaniem zamówień publicznych
  • • prowadzenie ksiąg inwentarzowych i rejestru przedmiotów nietrwałych, darowizn i prowadzenie dokumentacji z inwentaryzacji majątku
  • • likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku
  • • prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej sprzętu
  • • analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów
  • • administrowanie obiektem - prowadzenie książki budynku, przestrzeganie terminów przeglądów instalacji
  • • dbałość o utrzymanie porządku w budynku komendy i pomieszczeniach magazynowo-gospodarczych
  • • planowanie i dokonywanie zakupów urządzeń, sprzętu, paliwa, materiałów oraz części zamiennych do sprzętu i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komendy

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ekonomia, administracja
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata na stanowisku o podobnym zakresie działania
  • o znajomość specyfiki oraz pragmatyki służby w jednostkach ochrony przeciwpożarowej
  • o znajomość przepisów prawnych dotyczących służby w jednostkach ochrony przeciwpożarowej
  • o znajomość zagadnień związanych z gospodarką nieruchomościami (ukończony kurs zarządzania nieruchomościami)
  • o znajomość zagadnień związanych z umundurowaniem oraz ochronami osobistymi
  • o znajomość zagadnień związanych z gospodarką transportową w jednostkach ochrony przeciwpożarowej
  • o doświadczenie w obsłudze zamówień publicznych
  • o praktyka w zarządzaniu składnikami majątku trwałego i wyposażenia
  • o znajomość procedur związanych z realizacją przedsięwzięć inwestycyjno – budowlanych
  • o umiejętność biegłej obsługi komputera (Windows, Pakiet MS Office)
  • o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie na stanowisku o podobnym zakresie działania
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w prowadzeniu postępowań administracyjnych, w obszarze zamówień publicznych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w administracji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.10.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie tut. komendy (pn. - pt. w godz. 7.30 do 15.00) lub listownie na adres: Komenda Powiatowa PSP, 05-120 Legionowo, ul. Mickiewicza 11. Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy w służbie cywilnej- imię i nazwisko”.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

List motywacyjny musi być napisany własnoręcznie.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (liczy się data wpływu) nie będą rozpatrywane. Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu kontaktowego. Osoby dopuszczone do kolejnego etapu naboru będą informowane telefonicznie lub poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej BIP KP PSP w Legionowie – w zakładce Praca. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata mogą zostać zwrócone lub podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/774-28-28.



Liczba odwiedzin: 2852

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Legionowie

Udostępnił: Elżbieta Marchlewska

Komórka organizacyjna: Kadry i Organizacja

Wprowadzono: 22.09.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×