Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu
Ogłoszenie o naborze nr 44237ARCHIWALNE z dnia 11.03.2019 r.
-
Oferty do
21
marca
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: kwatermistrzowskich
Sekcja ds. kwatermistrzowskich
Grójec
Komenda Powiatowa
Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu
05-600 Grójec
ul. Strażacka 11
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną bądź wyposażenia osobistego
- prowadzenie obsługi mundurowej strażaków
- dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych,
- zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostki krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego na terenie powiatu oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych
- likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku
- sporządzanie planów zakupów i robót budowlano-instalacyjnych oraz ich realizacja ze środków finansowych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej,
- systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych, neutralizatorów i ustalenie z komórką właściwą ds. operacyjnych priorytetów w tym zakresie
- prowadzenie i aktualizacja danych bazy sprzętowej programu, SWD ST
- realizacja zadań związanych z wnioskami i dotacjami dla jednostek OSP poza i w KSRG
- inicjowanie i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjno-technicznej samochodów i sprzętu silnikowego
- prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, w tym agregatów prądotwórczych
- prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi
- prowadzenie dokumentacji powiązanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych
- wypracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo zakupywanych samochodów i sprzętu silnikowego
- w przypadku nieobecności kierownika sekcji w ramach zastępstwa wykonuje jego zadania
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie lub średnie techniczne
- posiadanie prawa jazdy kat. B i C
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wyżej wymienionym stanowisku
- znajomość sprzętu pożarniczego
- znajomość sprzętu komputerowego, oprogramowania (przetwarzanie tekstów, arkusze kalkulacyjne, bazy danych, grafika prezentacyjna, usługi w sieciach informatycznych) oraz sprzętu elektronicznego
- znajomość aktów prawnych o Państwowej Straży Pożarnej oraz Ochronie Przeciwpożarowej
- znajomość ustawy o zamówieniach publicznych
- dyspozycyjność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy Na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- znajomość programów (SWD-ST, SOD)
- znajomość sposobów działania substancji chemicznych stosowanych w PSP (sorbentów, środków gaśniczych itp.
- znajomość prowadzenia gospodarki transportowo-paliwowej
- umiejętność organizacji pracy i efektywnego zarządzania czasem
- zameldowanie na terenie powiatu grójeckiego
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia posiadania prawa jazdy kat. B i C potwierdzona za zgodność z oryginałem
- Kopia orzeczenia lekarskiego dot. braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wyżej wymienionym stanowisku
- Podanie o przyjęcie na stanowisko ,,inspektor ds. kwatermistrzowskich”
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie kandydata o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z podaną klauzulą w ogłoszeniu
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 21.03.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Sekretariat Komendy Powiatowej
Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu
05-600 Grójec
ul. Strażacka 11
Sekretariat Komendy czynny jest w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY
W KP PSP GRÓJEC
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 zwanego dalej „Rozporządzeniem” z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy, że:
1. Administratorem przetwarzającym Pana(i) dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej, z siedzibą w Grójcu, ul. Strażacka 11, 05-600 Grójec tel. 48 664 23 88, fax: 48 664 25 56, e-mail: grojec@mazowsze.straz.pl.
2. Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane w celu obecnej rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) przytoczonego wcześniej rozporządzenia oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
3. Z Inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować z wykorzystaniem poczty elektronicznej pisząc maila na adres: ochrona.danych@mazowsze.straz.pl
4. Pani(a) dane osobowe będą przechowywane przez okres obecnej rekrutacji.
5. Posiada Pani (-) prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie.
6. Posiada Pani (-) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego jeżeli uzna Pani (-), że przetwarzanie narusza zapisy Rozporządzenia.
7. Podanie przez Panią(a) danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie dobrowolne.
8. Odmowa podania danych obligatoryjnych spowoduje nie objęcie Pani(a) procesem rekrutacji.
9. Przetwarzanie nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.
10. Pana(i) dane osobowe będą przechowywane przez okres 50 lat, chyba, że przepis prawa będzie stanowił inaczej
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Etapy postępowania kwalifikacyjnego:
- Etap I Ocena złożonych dokumentów związanych z postępowaniem kwalifikacyjnym
- Etap II Ogłoszenie wyników oceny dokumentów 22 marca 2019r.
- Etap III Rozmowa kwalifikacyjna 26 marca 2019r. godzina 9:00 (KP PSP Grójec)
- Etap IV Ogłoszenie wyników naboru 27 marca 2019r.
- Etap V Zatrudnienie od dnia 1 kwietnia 2019r.
Ocena złożonych dokumentów:
Komisja dokonuje oceny złożonych przez kandydatów dokumentów, która polega na sprawdzeniu ich kompletności oraz spełnienia wszystkich wymogów formalnych. Złożenie przez kandydata dokumentów niekompletnych lub niespełnienie przez niego wymogów określonych w ogłoszeniu jest równoznaczne z uzyskaniem negatywnego wyniku
z postępowania kwalifikacyjnego.
Miejsce uzyskania szczegółowych informacji dot. postępowania kwalifikacyjnego:
Informacje dot. postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30 w Komendzie Powiatowe PSP w Grójcu pod adresem:
- Komenda Powiatowa PSP w Grójcu, 05-600 Grójec, ul. Strażacka 11 osobiście lub pod numerem telefonu (48) 664 23 88 – sekretariat.
Informacja o postępowaniu kwalifikacyjnym dostępna będzie również:
- na stronie BIP KP PSP Grójec http://www.binp.info/kppspgrojec/?
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie KP PSP Grójec
- w Powiatowym Urzędzie Pracy w Grójcu, ul. Laskowa 4a, 05-600 Grójec
Odrzucone oferty:
Oferty odrzucone można odebrać osobiście do 7 dni po ogłoszeniu wyników. Po upływie 7 dni dokumenty zostaną zniszczone.