Komenda Powiatowa Policji w Grójcu

Ogłoszenie o naborze nr 3742ARCHIWALNE z dnia 21.09.2016 r.

  • Oferty do
    27

    września

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: ds.baz danych

Wydział Kryminalny



Miejsce wykonywania pracy:

Grójec

Adres urzędu:

ul. Brzozowa 108, 05-600 Grójec

WARUNKI PRACY

Obsługa komputera w zakresie systemów operacyjnych stosowanych w Policji, powyżej 4 godzin dziennie, praca na 3 piętrze, podjazd do wejścia głównego, możliwość poruszania się windą, odpowiedniej szerokości drzwi i dostosowanie toalety dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Wprowadzanie danych do bazy KSIP,
  • Dokonywanie sprawdzeń dot. osób,
  • Wprowadzanie meldunków informacyjnych,
  • Sprawdzanie kart rejestracyjnych ,
  • Archiwizowanie wprowadzanych dokumentów,

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: w obszarze związanym z informatyką i obsługą programów komputerowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.09.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Siedziba KPP Grójec.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Zachęcamy do udziału w rekrutacji osoby niepełnosprawne.
Nadesłane dokumenty nie będą zwracane.
Załączone dokumenty muszą być własnoręcznie podpisany.



Liczba odwiedzin: 3207

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Grójcu

Udostępnił: Anna Piekut

Komórka organizacyjna: KPP Grójec

Wprowadzono: 21.09.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×