Komenda Powiatowa Policji w Grójcu
Ogłoszenie o naborze nr 14479ARCHIWALNE z dnia 23.08.2017 r.
-
Oferty do
2
września
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: baz danych
w Zespole Statystyki Przestępczości Wydziału Kryminalnego
Grójec
ul. Brzozowa 108
05-600 Grójec
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- wprowadzanie danych do bazy KSIP
- dokonywanie sprawdzeń osób, rzeczy, dokumentów, pojazdów
- wprowadzanie meldunków informacyjnych do MWD
- sprawdzanie kart rejestracyjnych i ich zwrot osobom sporządającym w przypadku stwierdzenia nieprawidłowych wpisów
- prowadzenie kartoteki manualnej kart rejestracyjnych i informacyjnych
- archiwizowanie dokumentacji
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: doświadczenie w pracy w informatyce
- obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym
- umiejętność organizowania
- komunikatywność
- samodzielność
- umiejętność analitycznego myślenia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie ukończonych kursów
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 02.09.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Grójcu
ul. Brzozowa 108
05-600 Grójec
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Procedura kwalifikacyjna na w/w stanowisko prowadzona jest zgodnie z Regulaminem naboru na stanowiska w korpusie służby cywilnej zatwierdzonym przez Komendanta Powiatowego Policji w Grójcu dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Policji w Grójcu.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową,pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Doskładania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr t el.:/0 4 8 / 6 6 8 -7 2 -4 2