Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Mazowieckim

Ogłoszenie o naborze nr 22707ARCHIWALNE z dnia 21.02.2018 r.

  • Oferty do
    27

    lutego

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

sekretarz kierownika jednostki

do spraw: Obsługa sekretariatu

Zespół Wspomagający



Miejsce wykonywania pracy:

Grodzisk Mazowiecki

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Mazowieckim
ul. Bartniaka 19
05-825 Grodzisk Mazowiecki

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa, praca w pomieszczeniu biurowym na I - piętrze, naturalne i sztuczne oświetlenie, wymuszona pozycja ciała przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, bariery architektoniczne - brak windy w budynku, budynek bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, winda dla niepełnosprawnych tylko na zewnątrz budynku, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Komendanta Powiatowego Policji oraz I Zastępcy Komendanta Powiatowego Policji, w tym informowanie o terminach załatwienia spraw w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w jednostce
  • przygotowanie i obsługa organizacyjno-recepcyjna, w tym: prowadzenie terminarza spotkań, narad z interesantami i gośćmi w celu wsparcia bieżącej pracy Komendanta, policjantów i pracowników komendy
  • przygotowanie projektów Decyzji Komendanta Powiatowego Policji oraz bieżąca ich aktualizacja,
  • ewidencjonowanie, aktualizowanie, zapoznawanie oraz udostępnianie zbiorów obowiązujacych aktów prawnych
  • redagowanie krótkich pism na polecenie Komendanta, w celu wsparcia w bieżącej pracy kierownictwa jednostki
  • aktualizowanie wykazu kadry kierowniczej MSWiA, KGP, KSP, w celu dostarczenia aktualnej informacji
  • przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych policjantom i pracownikom Komendy, w celu wsparcia bieżacej pracy Komendanta
  • zastępowanie technika Zespołu Wspomagajacego podczas jego nieobecności (Kancelaria ogólna)

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z pracami kancelaryjnymi i obiegiem dokumentów w jednostkach administracji publicznej
  • biegła obsługa urzadzeń biurowych (komputer, fax, skaner, telefon)
  • dyskrecja, asertwność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność ustalania priorytetów, zmysł organizacyjny
  • Poświadczenie Bezpieczeństwa upoważniajace do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne", lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzajacego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 roku poz. 1167ze zm.)
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo skarowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • obsługa komputera w zakresie Word i Exel
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • przeszkolenie w zakresie obsługi kancelaryjnej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniajacego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne", lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku, o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 roku poz. 1167 ze zm.)o
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanue danych osobowych przez Komendę Powiatowa policji w Grodzisku mazowieckim do celów zwiazanych z pozyskaniem zatrudnienia z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 roku poz. 922 z dnia 13.06.2016 roku)
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem, za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • obsługa komputera w zakresie Word i Exel
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • przeszkolenie w zakresie obsługi kancelaryjnej

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.02.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Bartniaka 19
    05-825 Grodzisk Mazowiecki
    wraz z dopiskiem na kopercie: oferta pracy ZW/SEKRET/1

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.
Umowa w zastępstwie na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
Uprzejmie informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys/CV, oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego), bez informowania zainteresowanych. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Wskazane jest podanie adresu e-mail, oraz telefonu kontaktowego.
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod katem spełnienia wymagań formalnych,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne,
- sprawdzian wiedzy merytorycznej w formie testu lub rozmowy,
- rozmowa kwalifikacyjna.



Liczba odwiedzin: 3257

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Mazowieckim

Udostępnił: Wiesława Szyjka

Komórka organizacyjna: Zespół Wspomagający

Wprowadzono: 21.02.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×