Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim
Ogłoszenie o naborze nr 8940ARCHIWALNE z dnia 03.03.2017 r.
-
Oferty do
17
marca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: organizacyjno-kadrowych
w sekcji organizacyjno-kadrowej
Grodzisk Mazowiecki
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Żydowska 7, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- obsługa sekretariatu, przyjmowanie petentów, wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych polegających na odbiorze i ewidencjonowaniu korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,
- organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji oraz prowadzenie dokumentacji z ich przebiegu,
- realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków w Komendzie Powiatowej,
- realizowanie zadań z zakresu planowania pracy i sprawozdawczości w Komendzie Powiatowej,
- opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w Komendzie Powiatowej,
- prowadzenie archiwum i spraw związanych z archiwizacją dokumentów oraz ewidencjonowaniem stempli i pieczęci,
- przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Komendy Powiatowej,
- organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych Komendy,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji czasu służby funkcjonariuszy pełniących służbę w systemie codziennym i pracowników korpusu służby cywilnej, delegacji oraz prowadzenie w zastępstwie spraw kadrowych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w pracy biurowej
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych i obsługi komputera (Word, Excel ,Power Point),
- umiejętność redagowania pism urzędowych,
- znajomość zasad przyjmowania, wysyłania i ewidencjonowania korespondencji,
- umiejętność wykonywania pracy administracyjno-biurowej,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność dobrej organizacji pracy i przyswajania danych,
- sumienność, dokładność, rzetelność i terminowość,
- zdolności logicznego i analitycznego myślenia oraz umiejętność pracy w zespole,
- znajomość ustawy o Służbie Cywilnej i ustawy Kodeks Pracy.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 17.03.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Żydowska 7, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
w godzinach od 7:30-15:30, od poniedziałku do piątku lub przesłać na adres jak wyżej.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów, opatrzonych aktualną datą korespondującą z datą złożenia dokumentów, własnoręcznie podpisanych. Należy również podać dane kontaktowe, adres e-mail, numer telefonu.
Proponowane wynagrodzenie 2400 zł brutto.
Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane ( w przypadku ofert złożonych drogą pocztową , za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do sekretariatu Komendy). Odpowiadamy tylko na wybrane oferty. Proces naboru składa się z trzech etapów:
• weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
• testu wiedzy,
• rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.