Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 5843ARCHIWALNE z dnia 24.11.2016 r.

  • Oferty do
    29

    listopada

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: ewidencji i rejestracji

w Dziale Obsługi Bezpośredniej



Miejsce wykonywania pracy:

Gostynin

Urząd Skarbowy w Gostyninie
ul. Płocka 10
09-500 Gostynin

Adres urzędu:

Izba Skarbowa w Warszawie
ul. A. Felińskiego 2 B
01-513 Warszawa

WARUNKI PRACY

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniu biurowym spełniającym wymagania dla pomieszczeń stałej pracy, oświetlonym światłem naturalnym i sztucznym. Budynek Urzędu jest jednopiętrowy. Pomieszczenie biurowe znajduje się w siedzibie głównej na parterze. Urząd nie dysponuje windą, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, nie posiada toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, a pracownik ma dostęp do innego sprzętu biurowego (niszczarka, drukarka, kserokopiarka). Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno - biurowego.

ZAKRES ZADAŃ

  • obsługa bieżąca podatników i innych podmiotów polegająca w szczególności na wspieraniu w prawidłowym wypełnieniu przez nich obowiązków podatkowych, przyjmowaniu, weryfikacji i dystrybucji dokumentów, w tym deklaracji podatkowych, a także wydawaniu zaswiadczeń w celu zapewnienia prawidłowości rozliczeń podatkowych,
  • wprowadzanie do systemu informatycznego danych szczegółowych zawartych w napływających do Urzędu dokumentach, w tym deklaracjach podatkowych oraz sporządzanie stosownych rejestrów w celu zgromadzenia informacji o podatnikach,
  • ewidencjonowanie danych w Centralnym Rejestrze Podmiotów Krajowej Ewidencji Podatników ( CRP KEP ) w celu zapewnienia kompletności i aktualności bazy danych w tym zakresie,
  • prowadzenie spraw z zakresu identyfikacji i rejestracji podatników, płatników podatków i płatników skałdek ubezpieczeniowych w celu zapewnienia kompletności i aktualności bazy danych w tym zakresie,
  • dostarczanie profesjonalnej i całościowej wiedzy na temat charakterystyki poszczególnych form opodatkowania w celu prowadzenia prawidłowo przez nich działalności gospodarczej,
  • wspieranie podatników rozpoczynających prowadzenie działalności gospodarczej przez instruktaż elektronicznego wypełnienia wniosków o wpis do CEIDG w celu prawidłowego zgłoszenia przez nich działalności gospodarczej,
  • bieżące ewidencjonowanie prowadzonych spraw ( wezwania dot. zgłoszeń identyfikacyjnych i aktualizacyjnych, ZAP-3 i NIP-8, NIP-2), pism, postanowień i decyzji w celu monitorowania ich załatwienia,
  • sporządzanie informacji i sprawozdań z zakresu funkcjonowania stanowiska w celu dostarczenia informacji dla potrzeb Kierownictwa Urzędu i innych instytucji oraz prowadzenie wymaganych na stanowisku ewidencji i rejestrów w celu monitorowania załatwianych spraw.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: powyżej 0,5 roku w administracji publicznej lub pracy biurowej
  • Komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia
  • Dobra znajomość obsługi komputera ( edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny )
  • Podstawowa znajomość przepisów prawa podatkowego, procesowego i materialnego oraz podstaw ustawy o służbie cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • Obsługa aplikacji / programów komputerowych wykorzystywanych na stanowisku pracy .

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 29.11.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Skarbowa
    Felińskiego 2b
    01-513 Warszawa

    z dopiskiem Urząd Skarbowy w Gostyninie
    ogłoszenie nr 5843

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

UMOWA NA ZASTĘPSTWO

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert.

Prosimy o zaznaczanie na przesyłanych dokumentach numeru ogłoszenia na jakie składana jest oferta.

Oferty niekompletne oraz nadane po terminie nie będą rozpatrywane /decyduje data stempla pocztowego/.

ŻYCIORYS / CV, LIST MOTYWACYJNY POWINNY ZAWIERAĆ ORYGINALNY PODPIS KANDYDATA. WSZYSTKIE SKŁADANE OŚWIADCZENIA POWINNY BYĆ OPATRZONE BIEŻĄCĄ DATĄ ORAZ ZAWIERAĆ ORYGINALNY PODPIS KANDYDATA.

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Skarbowej, które są dostępne na stronie BIP pod adresem:
http://www.warszawa.apodatkowa.gov.pl/izba-skarbowa-w-warszawie/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadcz

Dodatkowe informacje można uzyskać pod telefonem: 24 235 89 77



Liczba odwiedzin: 2589

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

Udostępnił: Iwona Kardas

Komórka organizacyjna: Pierwszy Dział Personalny

Wprowadzono: 24.11.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×