Wojskowa Komenda Uzupełnień w Garwolinie
Ogłoszenie o naborze nr 67178ARCHIWALNE z dnia 12.08.2020 r.
-
Oferty do
28
sierpnia
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: uzupełniania potrzeb mobilizacyjnych ŚTiM z GN
w Wydziale Planowania Mobilizacyjnego i Administrowania Rezerwami
Garwolin
Kościuszki
28
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Zgodnie z otrzymanymi wnioskami (zapotrzebowaniami) z organów samorządu terytorialnego, jednostek organizacyjnych i podmiotów GN dokonywanie przeglądu rezerw osobowych i typowanie osób w celu nadania im przydziałów organizacyjno - mobilizacyjnych lub podjęcia decyzji o reklamowaniu.
- Przygotowywanie decyzji o reklamowaniu lub nadaniu przydziałów organizacyjno – mobilizacyjnych żołnierzom rezerwy w celu ich akceptacji przez przełożonych.
- Prowadzenie ewidencji rezerw osobowych reklamowanych od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej oraz żołnierzy rezerwy, którym nadano przydziały organizacyjno – mobilizacyjne w celu ich wydzielenia z zasobów WKU do zabezpieczenia funkcjonowania państwa.
- Współdziałanie z organami samorządu terytorialnego, przedstawicielami jednostek organizacyjnych i podmiotów GN w celu realizacji ich zapotrzebowań i wniosków w zakresie nadawania przydziałów organizacyjno – mobilizacyjnych.
- Uzupełnienie potrzeb mobilizacyjnych jednostek wojskowych środkami transportowymi, maszynami z gospodarki narodowej, planowanie doraźnych świadczeń rzeczowych na potrzeby WKU w Garwolinie i jednostek wojskowych oraz realizowanie świadczeń osobistych na administrowanym terenie.
- Gospodarowanie przydzielonymi zasobami rezerw paliw płynnych, dokonywanie oględzin środków transportowych i maszyn u ich posiadaczy z przedstawicielami JW i przedstawicielami UM i UG.
- Przygotowywanie wezwań imiennych dla żołnierzy rezerwy, którym nadano przydziały organizacyjno – mobilizacyjne do jednostek zmilitaryzowanych w celu ich dostarczenia w ramach akcji kurierskiej.
- Opracowywanie i aktualizowanie sprawozdań, analiz w zakresie realizowanych zadań oraz zestawień jednostek przewidzianych do militaryzacji i jednostek stanowiących bazę formowania specjalnie tworzonych jednostek zmilitaryzowanych w celu ich przedstawienia przełożonym.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej oraz przepisów wykonawczych do ww. ustawy.
- Dobry poziom umiejętności interpersonalnych.
- Dobre umiejętności obsługi komputera.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Doświadczenie w pracy w terenowych organach administracji wojskowej lub w jednostce wojskowej lub w administracji publicznej;
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „POUFNE”;
- Umiejętność współpracy i pracy w zespole.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 28.08.2020
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Garwolinie
ul. Kościuszki 28
08-400 Garwolin
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
· Wojskowy Komendant Uzupełnień w Garwolinie ppłk Sławomir GŁOWIŃSKI wku.garwolin@ron.mil.pl
· Kontakt do inspektora ochrony danych: Pan Krzysztof FILIKS wku.garwolin@ron.mil.pl
· Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
· Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
·Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
· Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy
administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
·Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
· Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
· Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
INNE INFORMACJE:
· W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
· Pracownik będzie zobowiązany do przyjęcia pracowniczego przydziału mobilizacyjnego.
· Oferty niekompletne lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
· Oferty złożone drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
· Oferty odrzucone oraz dostarczone po terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
· Tylko zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
· Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 261 518 950, 261 518 944.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
.