Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ciechanowie

Ogłoszenie o naborze nr 68741ARCHIWALNE z dnia 16.09.2020 r.

  • Oferty do
    29

    września

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: organizacyjnych

W Sekcji d.s. organizacyjno-kadrowych



Miejsce wykonywania pracy:

Ciechanów

Adres urzędu:

KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CIECHANOWIE
UL. PŁOCKA 32
06-400 CIECHANÓW

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno-biurowa na II piętrze budynku w siedzibie Komendy Powiatowej PSP w Ciechnowie, w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30, - możliwość wyjazdów służbowych w ramach szkoleń, odpraw itd., - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, - kontakt z podmiotami zewnętrznymi, - narzędzia i materiały do pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner i inne narzędzia biurowo-administracyjne. Pomieszczenia Urzędu zlokalizowane są na II piętrze budynku. Budynek nie jest w pełni przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, występują bariery architektoniczne, brak windy, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie sekretariatu Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej,
  • Koordynowanie zadaniami dotyczącymi obiegu dokumentów w komendzie, prowadzenie spraw z zakresu instrukcji kancelaryjnej oraz ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie,
  • Prowadzenie spraw związanych z archiwizacją dokumentów w komendzie,
  • Organizowanie i koordynacja kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy i JRG,
  • Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta,
  • Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej,
  • Obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, w tym: przyjmowanie i rejestrowanie pism, przygotowywanie pism do zadekretowania z uwzględnieniem pilności załatwienia sprawy, kierowanie obiegiem dokumentów zadekretowanych na poszczególne komórki organizacyjne, prowadzenie rejestru spraw przekazanych do realizacji wraz z kontrolą terminu ich wykonania, obsługa poczty elektronicznej,
  • Prowadzenie terminarza zadań, spotkań, delegacji, urlopów kierownictwa jednostki, w tym: odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów, współudział w organizacji czasu pracy kierownictwa jednostki oraz kontrolowanie spraw przez nich zleconych w celu terminowości ich załatwienia,
  • Wykonywanie prac biurowych, w szczególności: redagowanie pism, sporządzanie raportów, protokołów i prezentacji, obsługa dostępnych urządzeń technicznych w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sekretariatu komendy,

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata na podobnym lub równorzędnym stanowisku administracyjno-biurowym w administracji rządowej
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Szkolenie z zakresu archiwizacji dokumentacji,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Dyspozycyjność, komunikatywność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 29.09.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Sekretariat Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ciechanowie ul. Płocka 32, 06-400 Ciechanów w godzinach pracy 7:30-15:30

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (zwanego dalej Rozporządzeniem) informujemy, że:

1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Ciechanowie; adres: ul. Płocka 32 06-400 Ciechanów tel.: 23 671 28 50.

2. U Administratora wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pisząc na adres poczty elektronicznej ochrona.danych@mazowsze.straz.pl lub na adres pocztowy: 02-672 Warszawa ul. Domaniewska 40.

3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu obecnej rekrutacji i przyszłych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a), c) przytoczonego wcześniej rozporządzenia oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.

4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres obecnej i przyszłych rekrutacji, zgodnie z przepisami właściwymi w sprawie archiwizacji.

5. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie tych danych osobowych, które są przetwarzane na podstawie zgody.

6. Posiada Pani/Pan wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych; adres (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, fax. 22 531 03 01, Infolinia: 606-950-000, e-mail kancelaria@uodo.gov.pl.).

7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie dobrowolne. Odmowa podania danych obligatoryjnych spowoduje nie objęcie Pani/Pana procesem rekrutacji.

8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

9. Przetwarzanie nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 ogólnego Rozporządzenia.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać: Nabór do służby w KSC. Proponowane wynagrodzenie: mnożnik 1,29 kwoty bazowej tj. 2621,23 zł brutto + wysługa lat pracy.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku ofert złożonych drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu). Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Proces naboru składa się z następujących etapów:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
- test kwalifikacyjny,
- rozmowa kwalifikacyjna w obecności komisji rekrutacyjnej.
Każdej/mu kandydatce/kandydatowi zostanie nadany indywidualny numer identyfikacyjny. Będzie on używany każdorazowo przy zamieszczaniu informacji na stronie internetowej tut. jednostki o zakwalifikowaniu kandydatek/kandydatów do kolejnych etapów naboru. O numerze tym wszyscy zainteresowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Ogłoszenie wyników postępowania kwalifikacyjnego nastąpi w dniu 02.10.2020 r. do godziny 15:30. W przypadku nagłej, uzasadnionej zmiany terminu testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o nowych terminach postępowania kwalifikacyjnego.
Przed przystąpieniem do każdego etapu postępowania kandydatki/kandydaci zobowiązane/ni są do okazania dokumentu ze zdjęciem, potwierdzającego tożsamość osoby. Rekrutację uznaje się za zakończoną w momencie ogłoszenia wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Powiatowe PSP w Ciechanowie pod adresem kppspciechanow.binp.info/, oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Złożonych dokumentów nie odsyłamy. W ciągu 14 dni od dnia publikacji wyników naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów. Po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone.
Szczegółowe informacje można uzyskać w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30 pod nr telefonu (0-23) 671 28 68 (kadry).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3583

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ciechanowie

Udostępnił: Anna Piątkowska

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. organizacyjno-kadrowych

Wprowadzono: 16.09.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×