Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 31084ARCHIWALNE z dnia 24.07.2018 r.

  • Oferty do
    3

    sierpnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1,0
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: administrowania bazami danych PLI CBD

w Wydziale do spraw Platformy Lokalizacyjno – Informacyjnej z Centralną Bazą Danych (PLICBD) w Departamencie Techniki



Miejsce wykonywania pracy:

Borucza

Kąty-Borucza; gm. Dobre 05-307; pow. Miński; woj. Mazowieckie; (GPS N52,342491 E21,567707).

Adres urzędu:

ul. Giełdowa 7/9 01-211 Warszawa

WARUNKI PRACY

- praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie; - budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych; - praca w pokoju, który jest klimatyzowany; - narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy; - praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu; - nietypowe godziny pracy (dyżury w trybie 12-godzinnym od 7:30 do 19:30 w dni robocze, średnio w wymiarze 40 godzin tygodniowo); - w celu poruszania się po obiekcie niezbędne jest przetwarzanie danych biometrycznych w postaci skanu tęczówki oka.

ZAKRES ZADAŃ

  • administrowanie bazami danych, urządzeniami DAM Guardium i RSA Nvision, bibliotekami taśmowymi PLI CBD w Centrach Przetwarzania Danych w Boruczy oraz zdalnie w Siemianowicach Śląskich;
  • kontrolowanie prawidłowości działania administrowanych systemów i urządzeń, w tym reagowanie na powstałe sytuacje awaryjne zgodnie z przyjętymi w Urzędzie procedurami postępowania w tej sprawie;
  • wspieranie użytkowników zewnętrznych i wewnętrznych w zakresie korzystania z systemów, którymi administruje.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w zakresie administrowania: bazami danych MSSQL, systemem Bacup Exec, serwerami Windows;
  • znajomość przepisów ustawy Prawo telekomunikacyjne w zakresie tajemnicy telekomunikacyjnej, a także działania numeru 112 wraz z przepisami wykonawczymi;
  • wiedza z zakresu: narzędzi do monitorowania parametrów działania serwera bazy danych, administracji serwerami MS SQL opartymi o system operacyjny Windows Server, języka zapytań SQL oraz tworzenia skryptów i procedur wbudowanych;
  • wiedza z zakresu zabezpieczeń na poziomie bazy danych, zagadnień związanych z wykonywaniem snapshotów baz danych;
  • wiedza z zakresu rodzajów replikacji, topologii, sposobów przywracania replikacji po awarii, synchronizacji, monitorowania procesu replikacji, kontrolowania praw dostępu do zasobów systemu operacyjnego;
  • umiejętność: posługiwania się programami narzędziowymi, diagnostycznymi, zarządzania zasobami serwera (pamięcią, przestrzeniami dyskowymi), rozwiązywania problemów i awarii;
  • posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczanie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 03.08.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Komunikacji Elektronicznej
    Biuro Administracji i Kadr
    ul. Giełdowa 7/9
    01-211 Warszawa
    z dopiskiem „Główny specjalista DT/CBD/14”
    Dokumenty można złożyć również za pomocą Platformy Usług Elektronicznych (adres: https://pue.uke.gov.pl) lub pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja@uke.gov.pl.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej z siedzibą w Warszawie, ul. Giełdowa 7/9, 01- 211 Warszawa. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych są dostępne na stronie www UKE pod adresem www.bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty otrzymane po terminie i niespełniające wymagań formalnych (w tym brak wymaganych dokumentów oraz oryginałów oświadczeń) i koniecznych nie będą rozpatrywane.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata zostaną zniszczone.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w dniu przeprowadzenia kolejnego etapu naboru.
Proponujemy skorzystanie ze wzorów oświadczeń znajdujących się na stronie http://bip.uke.gov.pl/rekrutacja/
Podczas naboru zastosowane zostaną następujące metody i techniki naboru:
- sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych;
- test wiedzy;
- zadanie praktyczne z zakresu języka zapytań SQL;
- test kompetencyjny;
- rozmowa kwalifikacyjna.
Informacje o naborze można uzyskać pod nr telefonu: (22) 53 49 426 oraz pod adresem poczty elektronicznej rekrutacja@uke.gov.pl.



Liczba odwiedzin: 2667

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Kryńska

Komórka organizacyjna: Biuro Administracji i Kadr

Wprowadzono: 24.07.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×