Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Białobrzegach

Ogłoszenie o naborze nr 32237ARCHIWALNE z dnia 17.08.2018 r.

  • Oferty do
    29

    sierpnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: kadrowych i finansowych

w Zespole do spraw finansowo-kadrowych i administracyjnych



Miejsce wykonywania pracy:

Białobrzegi

Adres urzędu:

INSPEKCJA WETERYNARYJNA
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Białobrzegach
ul. Żeromskiego 84, 26-800 Białobrzegi

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych: fax, kserokopiarka, niszczarka do papieru, skaner). Zadania wykonywane w siedzibie Inspektoratu. oraz współpraca z bankiem, urzędami i instytucjami. Praca wymaga dyspozycyjności. Narzędzia i materiały pracy: komputer, fax, niszczarka, skaner. Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie. Budynek Inspektoratu nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy. Pomieszczenia biurowe zlokalizowane na III piętrze.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie rozliczeń finansowych urzędowych lekarz weteryanrii
  • kontrola dowodów księgowych pod wzgledem formalno-rachunkowym
  • prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiazaniem stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych
  • prowadzenia akt personalnych pracowników
  • rozliczanie czasu pracy pracowników
  • sporządzanie dokumentacji dla ZUS, GUS, US
  • ewidencja środków trwałych
  • prowadzenie procesu windykacji
  • przygotowywanie sprawozdań budżetowych
  • realizacja innych zadań powierzonych przez głównego księgowego

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w ksiegowości. Znajomość Kodeksu Pracy, Ustawy o służbie cywilnej, zasad rachunkowości i sprawozdawczości jednostek budżetowych. Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
  • znajomość obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • zdolność analitycznego myślenia, selekcji informacji
  • umiejętność redagowania pism
  • odpowiedzialność, wnikliwość i dokładność
  • umiejętność dobrej organizacji pracy
  • samodzielność w realizacji zadań, odporność na stras

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 29.08.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    INSPEKCJA WETERYNARYJNA
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Białobrzegach
    ul. Żeromskiego 84, 26-800 Białobrzegi

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu zatrudnienia i wypełniania obowiązków wynikających z Kodeksu Pracy oraz innych ustaw. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Wymagane oświadczenia, CV oraz list motywacyjny muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
Dopisek na kopercie - "Oferta pracy nr..."
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 48 613 47 78 w godz. 8-16
O przyjęciu decyduje kolejność złożenia dokumentów.



Liczba odwiedzin: 2660

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Białobrzegach

Udostępnił: Stanisław Skrobisz

Komórka organizacyjna: PIW Białobrzegi

Wprowadzono: 17.08.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×