Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Białobrzegach
Ogłoszenie o naborze nr 4635ARCHIWALNE z dnia 19.10.2016 r.
-
Oferty do
31
października
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: organizacyjno-kadrowych
Samodzielne stanowisko ds. organizacyjno-kadrowych
Białobrzegi
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
26-800 Białobrzegi
ul. Kopernika 4
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego PSP w Białobrzegach oraz koordynowanie czynności kancelaryjnych w zakresie bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych.
- Opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, instrukcji, regulaminów, procedur oraz wytycznych Komendanta Powiatowego PSP.
- Prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych, emerytów i rencistów oraz realizowanie polityki kadrowo-płacowej Komendanta Powiatowego PSP, a także przygotowywanie wniosków dotyczących awansów i wyróżnień.
- Przygotowywanie elementów składowych do list płac strażaków i pracowników cywilnych.
- Prowadzenie ewidencji czasu służby pracowników.
- Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków w Komendzie Powiatowej PSP.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- Znajomość procedur urzędniczych i administracyjnych.
- Znajomość przepisów: ustawy o Państwowej Straży Pożarnej , ustawy o Służbie Cywilnej oraz Kodeksu Pracy i Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
- Umiejętność biegłej obsługi technicznych urządzeń biurowych, w tym komputera, telefaksu, scanera.
- Punktualność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe zgodne z profilem stanowiska
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji
- Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.
- Zdolność analitycznego myślenia.
- Umiejętność interpretacji przepisów.
- Dobra organizacja pracy.
- Język angielski na poziomie komunikatywnym.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 31.10.2016
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Białobrzegach.
ul. Kopernika 4
26-800 Białobrzegi
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
1. W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu. Na zamkniętej kopercie należy umieścić napis "oferta pracy".
2. UWAGA! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów/kandydatki wymagań niezbędnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne". W związku z tym kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
3. Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno-kadrowych jest stanowiskiem w korpusie służby cywilnej. Mnożnik kwoty bazowej dla stanowiska- 1, tj. 1873,84.
4. Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do poszczególnych etapów rekrutacji zostaną poinformowani o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Osoby, których oferty zostaną negatywnie rozpatrzone, nie będą informowane.
5. Dokumenty kandydatów/kandydatek ujęte w protokole naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury rekrutacji, zaś dokumenty pozostałych kandydatów/kandydatek przez okres 14 dni. Po tych terminach oferty odrzucone oraz niespełniające wymogów niezbędnych zostaną komisyjnie zniszczone.
6. Regulamin naboru oraz wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.bialobrzegistraz.pl.