Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem
Ogłoszenie o naborze nr 4067ARCHIWALNE z dnia 30.09.2016 r.
-
Oferty do
11
października
2016
-
Wymiar etatu
0,50
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: kadr i szkolenia
w Zespole do spraw Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego
Zakopane
Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem
ul. Jagiellońska 32
34-500 Zakopane
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie dokumentacji adaptacji zawodowej policjantów w służbie przygotowawczej,
- organizowanie – zgodnie z decyzjami Komendanta – doskonalenia zawodowego, wyszkolenia strzeleckiego oraz zajęć z taktyk i technik interwencji,
- prowadzenie i nadzór nad niżej wymienioną dokumentacją: kart sprawności fizycznej, programy sprawności fizycznej, programy zajęć wyszkolenia strzeleckiego, arkuszy wyszkolenia strzeleckiego,
- sporządzanie rocznych planów szkoleń dla policjantów i pracowników Policji oraz ich aktualizacja, na podstawie projektów przekazanych przez kierowników grup szkoleniowych
- wprowadzanie do systemów policyjnych danych dotyczących wyszkolenia strzeleckiego (SWOP itp.)
- koordynacja i kierowanie policjantów, pracowników cywilnych na wszelkiego typu przeszkolenia i kursy, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji,
- sporządzanie umów z Ligą Obrony Kraju na wynajem strzelnicy, z lekarzem świadczącym obsługę medyczną zajęć z wyszkolenia strzeleckiego i testów sprawności fizycznej policjantów,
- prowadzenie ewidencji szkoleń policjantów i pracowników Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem,
- załatwianie bieżącej korespondencji w zakresie kadr i szkolenia,
- bieżące zakładanie i prowadzenie akt osobowych funkcjonariuszy i pracowników Policji oraz systematyczne uzupełnianie danych.
- przygotowanie dokumentacji do archiwizacji.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów ,,tajne”,
- znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) w zakresie dostępu do informacji niejawnych zgodnie
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 11.10.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem
ul. Jagiellońska 32
34-500 Zakopane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
1. W liście motywacyjnym należy podać stanowisko i numer ogłoszenia.
2. Dokumenty aplikacyjne w wersji papierowej należy składać w Komendzie lub przesłać pocztą tradycyjną na adres podany w ogłoszeniu. W przypadku przesłania dokumentów pocztą tradycyjną liczy się data nadania dokumentów.
3. Dokumenty aplikacyjne wniesione w formie elektronicznej poprzez pocztę elektroniczną muszą być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym. Dokumenty aplikacyjne wniesione za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej na platformie ePUAP muszą być opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP lub bezpiecznym podpisem elektronicznym.
4. Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie
i opatrzone datą.
5. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
6. Kandydaci zakwalifikowani będą powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie rekrutacji.
7. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
8. Nasza jednostka Policji jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
9. Gotowy wzór oświadczeń znajduje się na stronie internetowej naszej jednostki.
Dodatkowe informacje:
tel. 18 20 23 420 - Zespół ds. Kadr i Szkolenia Wydział Wspomagający Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem