Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem

Ogłoszenie o naborze nr 16584ARCHIWALNE z dnia 12.10.2017 r.

  • Oferty do
    23

    października

    2017

  • Wymiar etatu
    1,00
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: łączności i informatyki

w Zespole do spraw Łączności i Informatyki w Wydziale Wspomagającym



Miejsce wykonywania pracy:

Zakopane

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem
ul. Jagiellońska 32
34-500 Zakopane

WARUNKI PRACY

Budynek i pomieszczenia urzędu nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (wyłącznie podjazd, wejście do budynku oraz pomieszczenie sanitarne na parterze budynku dostosowane są dla osób niepełnosprawnych). Pomieszczenie biurowe znajduje się na III piętrze budynku (brak windy). Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

ZAKRES ZADAŃ

  • Realizowanie zadań w zakresie napraw i konserwacji sprzętu łączności radiowej i przewodowej, a także sprzętu komputerowego.
  • Utrzymywanie w należytym stanie infrastruktury łączności radiowej i przewodowej w Komendzie Powiatowej Policji w Zakopanem i Komisariacie Policji w Bukowinie Tatrzańskiej.
  • Utrzymywanie i obsługa sieci kablowej oraz abonenckich systemów łączności.
  • Zarządzanie policyjną siecią teletechniczną na terenie powiatu.
  • Konserwacja, naprawa i kontrola parametrów urządzeń łączności.
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów łączności i informatyki w Komendzie Powiatowej Policji w Zakopanem i Komisariacie Policji w Bukowinie Tatrzańskiej.
  • Wykonywanie konserwacji i przeglądów profilaktycznych radiotelefonów nasobnych i samochodowych, demontaż i montaż radiotelefonów samochodowych, pomiar parametrów systemów antenowych – stacyjnych i samochodowych.
  • Sporządzanie OZ według Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Policji oraz przekazywanie ich do składnicy akt Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem.
  • Udział w inwentaryzacji składników majątku Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem.
  • Udział w likwidacji składników majątku Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem.
  • Prowadzenie postepowań szkodowych.
  • Administrowanie systemami funkcjonującymi w Komendzie Powiatowej Policji w Zakopanem i Komisariacie Policji w Bukowinie Tatrzańskiej.
  • Wydawanie, przyjmowanie (uszkodzonego) sprzętu łączności i informatyki Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem i Komisariatu Policji w Bukowinie Tatrzańskiej oraz ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzony sprzęt służbowy.
  • W sytuacjach uzasadnionych potrzebą zapewnienia funkcjonowania jednostki/ komórki organizacyjnej, na polecenie naczelnika bądź Komendanta Powiatowego Policji w Zakopanem , wykonuje zlecone czynności realizowane w i przez Wydział Wspomagający a wynikające z Regulaminu Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na podobnym stanowisku w obszarze łączności i informatyki
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok na podobnym stanowisku w obszarze łączności i informatyki
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów "ściśle tajne"

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. z 2016 roku poz. 1167) w zakresie dostępu do informacji niejawnych zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.10.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem
    ul. Jagiellońska 32
    34-500 Zakopane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

1.   W liście motywacyjnym należy podać stanowisko i numer ogłoszenia.
2.   Dokumenty aplikacyjne w wersji papierowej należy składać w Komendzie lub przesłać pocztą tradycyjną na adres podany w ogłoszeniu. W przypadku przesłania dokumentów pocztą tradycyjną liczy się data nadania dokumentów.
3.   Dokumenty aplikacyjne wniesione w formie elektronicznej poprzez pocztę elektroniczną muszą być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym. Dokumenty aplikacyjne wniesione za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej na platformie ePUAP muszą być opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP lub bezpiecznym podpisem elektronicznym.
4.   Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie
i opatrzone datą.
5.   Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
6.   Kandydaci zakwalifikowani będą powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie rekrutacji.
7.   Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
8.   Nasza jednostka Policji jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
9.   Gotowy wzór oświadczeń znajduje się na stronie internetowej naszej jednostki.
Dodatkowe informacje:
tel. 18 20 23 420 - Zespół ds. Kadr i Szkolenia Wydział Wspomagający Komendy Powiatowej Policji
w Zakopanem



Liczba odwiedzin: 2765

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem

Udostępnił: Sylwia Ślaga

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 12.10.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×