Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wadowicach
Ogłoszenie o naborze nr 30021ARCHIWALNE z dnia 04.07.2018 r.
-
Oferty do
15
lipca
2018
-
Wymiar etatu
1/2
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
księgowy
do spraw: obsługi finansowo - księgowej i administracyjno-kadrowej
ds. obsługi finansowo - księgowej i administracyjno-kadrowej
Wadowice
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W WADOWICACH
UL. KOCHANOWSKIEGO 1
34-100 WADOWICE
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie gospodarki finansowej i księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami w pełnym zakresie
- Wykonaywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
- Dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
- Sporządzanie planów finansowych, analiza wykonania budżetu
- Sprawozdawczość w zakresie finansów oraz statystyki GUS
- Prowadzenie spraw osobowych pracowników w tym: akta osobowe, upoważnienia, sprawy socjalne, ewidencja czasu pracy, rejestry
- Prowadzenie spraw dotyczących wynagrodzeń pracowników w tym: sporządzanie list płac, kart wynagrodzeń, karty zasiłkowe
- Rozliczanie z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w tym sporządzanie deklaracji, rozliczenia z Urzędem Skarbowym w tym naliczanie podatków
- Prowadzenie ksiąg inwentarzowych
- Prowadzenie gospodarki mandatowej
- Prowadzenie planu zadaniowego
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- staż pracy:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: Doświadczenie zawodowe na stanowiskach w dziale finansowym lub księgowym
- Znajomość programów biurowych: Word, Excel oraz finansowo-księgowych
- Zanjomość regulacji prawnych w zakresie: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, sprawozdawczości budżetowej
- Umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały żródłowe i przewidywane założenia
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 15.07.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W WADOWICACH
UL. KOCHANOWSKIEGO 1
34-100 WADOWICE
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wadowicach, Wadowice, ul.Kochanowskiego 1 33 873 98 24
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Dorota Janicka Wadowice, ul.Kochanowskiego 1 33 873 98 24
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Brak
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
Sposób naboru: weryfikacja dokumentów, rozmowa kwalifikacyjna z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego w Wadowicach.