Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tarnowie
Ogłoszenie o naborze nr 54162ARCHIWALNE z dnia 14.09.2019 r.
-
Oferty do
30
września
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: Finansowo-Księgowych
Zespół ds.Finansowo-Księgowych
Tarnów
33-100 Tarnów
ul. Braci Saków 1
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przyjmowanie rachunków od zleceniobiorców i dokonywanie rozliczeń czynności zleconych.
- Wypisywanie rachunków dla usługobiorców.
- Prowadzenie rejestru sprzedaż oraz rejestru upomnień poprzez wprowadzanie ich do systemu finansowo-księgowego "Cogisoft".
- Kontrola terminowości i ściągalności należności, uzgadnianie sald, wystawianie upomnień , sporządzanie, wniosków o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników.
- Pełnienie obowiązków kasjera Powiatowego Inspektoratu Weterynarii.
- Prowadzenie spraw związanych z dobrowolnym ubezpieczeniem pracowników.
- Prowadzenie rachunku bankowego dochodów i wydatków budżetowych z wykorzystaniem Bankowości Elektronicznej NBP.
- Dokonywanie przelewów wynagrodzeń pracownikom oraz dokonywanie terminowych płatności wynikających z faktur, rachunków oraz innych dokumentów finansowych.
- Sporządzanie list płac na podstawie otrzymanej dokumentacji, prowadzenie kart wynagrodzeń i potrąceń pracowników, obliczanie i terminowe odprowadzanie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz sporządzanie deklaracji podatkowych.
- Obliczanie terminowe odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy, sporządzanie i terminowe przesyłanie do ZUS dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Biegła znajomość obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie ukończenie średniej, pomaturalnej lub policealnej szkoły o profilu ekonomicznym
- staż pracy: co najmniej 5 lat w księgowości, preferowane doświadczenie w administracji państwowej.
- Znajomość obsługi programu Płatnik.
- Znajomość aktualnie obowiązujących aktów prawnych w zakresie służby cywilnej, finansów publicznych, rachunkowości.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 30.09.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Inspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Braci Saków 1
33-100 Tarnów
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii Paweł Wałaszek tel.14 628-60-90
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Magdalena Luszowska-Patyk tel 6966065103, e-mail: sekretariat@piw-tarnow.pl
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcami danych będą podmioty upoważnione z mocy prawa oraz podmioty przetwarzające dane wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Umowa na czas określony od dnia 03.10.2019 - 02.10.2020
Dodatkowych informacji można uzyskać pod nr telefonu: 14 628 60 90 lub e.mail sekretariat@piw-tarnow.pl
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Odrzucone oferty zostaną komisyjnie zniszczone.
kandydaci zakwalifikowanie do dalszego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej, w przypadku braku powiadomienia należy sądzić, iż oferta została odrzucona.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.