Komenda Miejska Policji w Tarnowie

Ogłoszenie o naborze nr 30253ARCHIWALNE z dnia 09.07.2018 r.

  • Oferty do
    20

    lipca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: archiwum

w Składnicy Akt Wydziału Wspomagającego KMP w Tarnowie



Miejsce wykonywania pracy:

Tarnów

ul. Narutowicza 6
33-100 Tarnów

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Tarnowie
ul. Traugutta 4
33-101 Tarnów

WARUNKI PRACY

- praca biurowa, - wysiłek fizyczny, - praca przy monitorze ekranowym, - budynek nie jest wyposażony w windę, bez podjazdu dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • przyjmowanie, ewidencjonowanie i składanie dokumentacji niearchiwalnej kat. „B” i „BE”, prowadzenie ewidencji spisów akt przekazanych kat. „B” i „BE” celem ich składowania w Składnicy Akt oraz prowadzenie ewidencji protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej „BC” i wydawanych zezwoleń na brakowanie,
  • prowadzenie ewidencji protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. „B” i „BE” oraz ustalenie składu komisji do przeglądu akt kat. „B” i „BE”. Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, której upłynął okres przechowywania oraz sporządzanie protokołów brakowania,
  • przygotowywanie kserokopii lub wyciągów z dokumentacji niearchiwalnej na potrzeby prowadzonych postępowań przygotowawczych i sądowych za zgodą Komendanta Miejskiego Policji w Tarnowie,
  • wypożyczanie akt i materiałów niearchiwalnych dla jednostek rsw i udzielanie informacji z tych akt zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
  • przygotowywanie wniosków do Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie o wyrażenie zgody na udostępnianie oryginałów dokumentów niearchiwalnych lub udzielanie informacji dla upoważnionych osób, instytucji pozaresortowych,
  • udział w pracach komisji ds. przekazywania agend służbowych naczelników wydziałów KMP i komendantów komisariatów Policji.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w pracy administracyjno-biurowej
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe administracyjne.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z procedurą naboru-załącznik nr 9)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.07.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wydział Wspomagający
    Komenda Miejska Policji w Tarnowie
    ul. Traugutta 4
    33-101 Tarnów
    pok. 213

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Informuję, że administratorem danych osobowych jest Komendant Miejski Policji w Tarnowie, adres: ul. Traugutta 4, 33-101 Tarnów, nr tel. 14 628 1201 . Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych KMP w Tarnowie: Joanna Biały adres email iod.kmp@tarnow.policja.gov.pl nr tel. 14 628 1311. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji naboru na wolne stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej w Komendzie Miejskiej Policji w Tarnowie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia (zgoda na przetwarzanie danych osobowych). Zakres gromadzonych danych wynika z przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy oraz przepisów wykonawczych do ustawy. Dane osobowe kandydatki/kandydata mogą być przekazywane jedynie podmiotom uprawnionym do dostępu do danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe kandydatki/kandydata będą przechowywane zgodnie z procedurą naboru na wolne stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej w Komendzie Miejskiej Policji w Tarnowie. Kandydatka/kandydat ma prawo do: - dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; - cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; - wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Termin rozpoczęcia pracy: sierpień / wrzesień 2018 roku.
Wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 2172,90 zł + dodatek za wysługę lat.
W liście motywacyjnym należy podać nazwę stanowiska oraz numer ogłoszenia.
O terminowości oferty decyduje data stempla pocztowego.
Złożone dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie, nie będą brane pod uwagę.
Niespełnienie przez kandydata co najmniej jednego z wymogów formalnych przerywa proces weryfikacji jego dokumentów aplikacyjnych i powoduje dyskwalifikację w dalszym procesie naboru.
Kandydaci spełniający wymogi formalne o kolejnych etapach naboru zostaną poinformowani pocztą elektroniczną (preferowane) bądź telefonicznie - prosimy o podanie aktualnych danych kontaktowych.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Dodatkowe informacje udzielane są pod numerami telefonów: 14628-1230.
Z procedurą naboru na wolne stanowiska w korpusie służby cywilnej można zapoznać się również na stronie BIP KMP w Tarnowie.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 4389

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Tarnowie

Udostępnił: Monika Znamirowska

Komórka organizacyjna: Wydział Wspomagający

Wprowadzono: 09.07.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×