Komenda Miejska Policji w Tarnowie

Ogłoszenie o naborze nr 56551ARCHIWALNE z dnia 29.10.2019 r.

  • Oferty do
    6

    listopada

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: obsługi rejestracji kryminalnych KSIP

w Zespole do spraw Statystyki Przestępczości Wydziału do walki z Przestępczością przeciwko Mieniu KMP w Tarnowie



Miejsce wykonywania pracy:

Tarnów

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Tarnowie
ul. Traugutta 4
33-101 Tarnów

WARUNKI PRACY

- praca dwuzmianowa, zgodnie z grafikiem w godz: 7.30-15.30, 10.00-18.00 (od poniedziałku do piątku) - praca biurowa, - praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, - praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała, - budynek nie jest wyposażony w windę, bez podjazdu dla osób niepełnosprawnych, - podstawowe wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon, - dodatkowo obsługa innych urządzeń biurowych: kserokopiarka, fax, niszczarka papieru, skaner.

ZAKRES ZADAŃ

  • bieżące i poprawne wprowadzanie danych do systemu KSIP i danych z zakresu rejestracji kryminalnej w celu ich dalszego wykorzystania służbowego,
  • przestrzeganie obowiązujących zasad obiegu dokumentów rejestracji kryminalnych KSIP celem prawidłowego prowadzenia zbioru dokumentów,
  • bieżący nadzór nad terminowością rejestracji dokonywanych w KSIP celem bieżącej realizacji zadań,
  • weryfikowanie formalne i merytoryczne dokumentów rejestracyjnych KSIP i uzupełniania celem nadzoru nad prawidłowością ich wypełnienia,
  • wprowadzanie zdjęć oraz rejestrowanie rysopisów osób w KSIP (kartami 2H) celem bieżącej realizacji zadań,
  • wykonywanie archiwizacji dokumentów ostatecznie załatwionych celem przekazania do archiwum.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w pracy administracyjno-biurowej
  • skrupulatność,
  • komunikatywność,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z procedurą naboru - zalącznik nr 9),
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.11.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wydział Wspomagający
    Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie
    ul. Traugutta 4
    33-101 Tarnów
    pok. 213

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Tarnowie, adres: ul. Traugutta 4, 33-101 Tarnów, nr tel. 14 628 1201.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych KMP w Tarnowie: Joanna Biały adres email : iod.kmp@tarnow.policja.gov.pl nr tel. 14 628 1311.
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Termin rozpoczęcia pracy: listopad/grudzień 2019 roku.
Proponowane wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze 2724,36 zł + dodatek za wysługę lat.
W liście motywacyjnym należy podać nazwę stanowiska oraz numer ogłoszenia.
List motywacyjny, CV oraz oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą.
O terminowości oferty decyduje data stempla pocztowego lub osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Kompletne oferty, to takie które zawierają wszystkie wymagane dokumenty.
Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie, nie będą brane pod uwagę.
Niespełnienie przez kandydata co najmniej jednego z wymogów formalnych przerywa proces weryfikacji jego dokumentów aplikacyjnych i powoduje dyskwalifikację w dalszym procesie naboru.
Kandydaci spełniający wymogi formalne o kolejnych etapach naboru zostaną poinformowani pocztą elektroniczną (preferowane) bądź telefonicznie - prosimy o podanie aktualnych danych kontaktowych.
Z procedurą naboru na wolne stanowiska w korpusie służby cywilnej można zapoznać się również na stronie BIP KMP w Tarnowie.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach, które są dostępne na stronie BIP KMP w Tarnowie w zakładce „Ogłoszenia”.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Dodatkowe informacje udzielane są pod numerami telefonów: 14628-1230.



Liczba odwiedzin: 3618

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Tarnowie

Udostępnił: Monika Znamirowska

Komórka organizacyjna: Wydział Wspomagający

Wprowadzono: 29.10.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×