Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Suchej Beskidzkiej
Ogłoszenie o naborze nr 12667ARCHIWALNE z dnia 04.07.2017 r.
-
Oferty do
14
lipca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: organizacyjno-kadrowych
Sekcja ds. organizacyjno-kadrowych
Sucha Beskidzka
Komenda Powiatowa PSP
ul. Makowska 26
34-200 Sucha Beskidzka
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- obsługa kancelaryjna sekretariatu Komendy,
- współpraca w zakresie przygotowywania narad, odpraw,
- prowadzenie rejestru i zamawianie pieczęci,
- prowadzenie dziennika korespondencji wpływającej do komendy oraz wysyłanie poczty,
- prowadzenie prac administracyjnych w sekcji organizacji i kadr,
- prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentacji wewnątrz komendy
- realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej,
- przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy,
- opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego,
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- biegła obsługa komputera i innych urządzeń biurowych,
- znajomość pakietu Office.
- znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
- znajomość przepisów kpa.
- umiejętność wykonywania pracy biurowej.
- umiejętność przygotowania pism o charakterze urzędowym, z zastosowaniem przepisów prawa,
- znajomość przepisów księgowych i zasad księgowości.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- dyspozycyjność, kreatywność, samodzielność, inicjatywa, wysoka kultura osobista,
- samodzielność w podejmowaniu decyzji,
- umiejętność pracy w zespole i komunikatywność,
- rzetelne i sumienne wykonywanie obowiązków,
- doświadczenie w prowadzeniu księgowości lub współpracy z księgowym.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 14.07.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Suchej Beskidzkiej
ul. Makowska 26
34-200 Sucha Beskidzka
(sekretariat, parter)
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Inne informacje:
Proponowane wynagrodzenie łącznie z dodatkiem za wysługę lat 2.700,00 zł. brutto
Oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca kolejnego etapu dostępne będą na stronie www.kppspsucha.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy Powiatowej PSP w Suchej Beskidzkiej w ciągu tygodnia od końcowego terminu składania ofert.
W przypadku oert przesłanych za pośrednictwem decyduje data nadania tj. data stempla pocztowego.
Oferty nadane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Oferty osób nie zakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 33 874 18 00