Komenda Powiatowa Policji w Suchej Beskidzkiej
Ogłoszenie o naborze nr 4739ARCHIWALNE z dnia 21.10.2016 r.
-
Oferty do
4
listopada
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: Prezydialnych
w Sekretariacie Komendanta Powiatowego Policji
Sucha Beskidzka
Komenda Powiatowa Policji w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 42; 34-200 Sucha Beskidzka
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Obsługa administracyjna i kancelaryjna Komendanta Powiatowego Policji w Suchej Beskidzkiej
- Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem kancelarii (sekretariatu) zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi pracę kancelaryjno-biurową w zakresie dokumentów jawnych
- Rejestrowanie dokumentów w systemie INTRADOK, obsługa skrzynki E-PUAP, prowadzenie i obsługa systemu ewidencji czasu pracy SWOP dla komendantów i Pełnomocnika ds. OIN
- Prowadzenie rejestrów pomocniczych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania jednostki oraz prowadzenie dzienników podawczych dla poszczególnych komórek organizacyjnych
- Wspomaganie działań nałożonych na lokalnego administratora merytorycznego systemu PROGRAMU POCZTA SPECJALNA i comiesięczne rozliczanie przesyłek pocztowych z Pocztą Polską
- Nadzór i współdziałanie w przygotowaniu narad, odpraw, spotkań Komendanta Powiatowego Policji i jego Zastępcy
- Nadzór nad obiegiem dokumentacji jawnej w KPP i podległych jednostkach
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- staż pracy: 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej
- Bardzo dobra znajomość komputera w zakresie INTRADOK, SWOP, POCZTA SPECJALNA
- Komunikatywność, dokładność, otwarty stosunek do klienta, umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
- staż pracy: 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej
- uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość Ustawy o Policji
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na prowadzenie postepowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku, poz. 1167)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie świadectw pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 04.11.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Suchej Beskidzkiej
ul. Mickiewicza 42
34-200 Sucha Beskidzka
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie: 2 065,35 zł brutto + dodatek za wysługę lat. O terminowości wpływu oferty do KPP w Suchej Beskidzkiej decyduje data stempla pocztowego. Oferty otrzymane po terminie lub przesłane e-mailem nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie. Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty aplikacyjne są brakowane wg obowiązujących przepisów. Kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty. List motywacyjny, CV oraz oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą.