Komenda Powiatowa Policji w Oświęcimiu

Ogłoszenie o naborze nr 41755ARCHIWALNE z dnia 29.01.2019 r.

  • Oferty do
    11

    lutego

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: administracyjno-biurowych

Wydziału Kryminalnego



Miejsce wykonywania pracy:

Oświęcim

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Oświęcimiu

WARUNKI PRACY

Praca w systemie 8 godzinnym (jednozmianowa), stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy, drukarkę, skaner, telefon. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w środowisku biurowym przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Wymuszona pozycja ciała - siedząca przy monitorze ekranowym . Pomieszczenie biurowe znajduje się na I piętrze budynku Komendy Powiatowej Policji w Oświęcimiu. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Brak windy i podjazdów.

ZAKRES ZADAŃ

  • Rejestracja danych w IntraDok i ERCDŚ;
  • Przyjmowanie sporządzonej w Wydziale Kryminalnym dokumentacji do wysłania, ocena prawidłowości przyjętej formy wysyłki, odnotowywanie tego faktu w prowadzonych rejestrach oraz książce doręczeń i zapewnienie sprawnego obiegu dokumentacji wychodzącej;
  • Wykonywanie czynności związanych z archiwizowaniem akt kontrolnych postępowań przygotowawczych oraz sprawdzających prowadzonych w Wydziale Kryminalnym KPP Oświęcim i przekazywanie ich do składnicy akt;
  • Wykonywanie czynności związanych z gromadzeniem i ewidencjonowaniem składnicy akt postepowań przygotowawczych umorzonych w trybie rejestrowym;
  • Archiwizowanie dokumentów zakończonych i przekazanie do składnicy akt za odpowiednimi spisami;
  • Okresowe sporządzanie wykazu zaległych akt kontrolnych zakończonych postępowań przygotowawczych oraz sprawdzających;
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu kwaterunkowego, techniki policyjnej, informatyki jak również uczestnictwo w okresowych inwentaryzacjach.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej
  • Systematyczność i rzetelność. Umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
  • staż pracy: 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Życiorys/CV
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 11.02.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Oświęcimiu
    ul. Wyspiańskiego 2
    32-600 Oświęcim

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 2, 32-600 Oświęcim.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Komenda Powiatowa Policji w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 2, 32-600 Oświęcim, adres e-mail: iod.kpp@oswiecim.policja.gov.pl.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie: 2 385,59 brutto + dodatek za wysługę lat.
O terminowości wpływu oferty do KPP w Oświęcimiu decyduje data stempla pocztowego lub osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Oferty otrzymane po terminie lub przesłane e-mailem nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostają powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie. Prosimy o podawanie aktualnych adresów poczty elektronicznej (e-mail). Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty aplikacyjne są brakowane wg obowiązujących przepisów w KPP w Oświęcimiu. Kompletne oferty to takie, które zwierają wszystkie wymagane dokumenty. List motywacyjny, CV oraz oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą.



Liczba odwiedzin: 4364

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Oświęcimiu

Udostępnił: Aneta Momot

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 29.01.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×