Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Olkuszu

Ogłoszenie o naborze nr 11047ARCHIWALNE z dnia 17.05.2017 r.

  • Oferty do
    30

    maja

    2017

  • Wymiar etatu
    1/2
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

do spraw: główny księgowy, specjalista d/s kadr

Finansowo-Księgowo-Kadrowa



Miejsce wykonywania pracy:

Olkusz

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Olkuszu
al. 1000-lecia 13a,
32-300 Olkusz

WARUNKI PRACY

- praca biurowa z wykorzystaniem komputera (przy komputerze do 4 godzin dziennie) i innych urządzeń biurowych, - praca biurowa na II piętrze w budynku z windą, z podjazdem dla osób niepełnosprawnych, - oświetlenie sztuczne i naturalne.

ZAKRES ZADAŃ

  • - sprawowanie nadzoru w imieniu Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Olkuszu nad gospodarką finansową, prowadzenie rachunkowości jednostki,
  • - prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
  • - dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych,
  • - sporządzenie planów, sprawozdań finansowych i statystycznych oraz analiz z działalności budżetowo-gospodarczej,
  • - sporządzanie bilansu rocznego, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki,
  • - współdziałanie z bankami w zakresie obsługi i prowadzenia rachunków bankowych oraz sprawowanie kontroli nad wykorzystaniem środków budżetowych,
  • - rozliczanie należności budżetowych własnych i od osób fizycznych, delegacji itp.
  • - naliczanie i sporządzanie list wynagrodzeń, odprowadzanie składek ZUS, ewidencja i rozliczenia podatkowe /deklaracje PIT-4R, PIT-11/,
  • - prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej ZUS, podatkowej oraz ewidencji list płac oraz kart wynagrodzeń,
  • - dokonywanie wstępnej kontroli rzetelności i kompletności dokumentów,
  • - nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku jednostki,
  • - nadzór nad funkcjonowaniem kasy jednostki,
  • - prowadzenie akt osobowych pracowników,
  • - rozliczanie czasu pracy pracowników, ewidencja urlopów, sprawy BHP,
  • - współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego w zakresie okresowych ocen członków k.s.c, wartościowanie stanowisk pracy,
  • - gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych, dokumentacji pracowniczej oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,
  • - współpraca z Małopolskim Urzędem Wojewódzkim, jednostkami organizacyjnymi nadzoru budowlanego, organami samorządu terytorialnego, PUP, ZUS, US i innymi instytucjami zgodnie z potrzebami wynikającymi z przepisów prawa,
  • - prowadzenie innych spraw z zakresu tematycznego stanowiska pracy.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 5 lat w sferze finansów publicznych
  • - 5 lat pracy na stanowisku głównego księgowego,
  • - znajomość przepisów prawa z zakresu rachunkowości, księgowości, spraw kadrowych,
  • - umiejętność obsługi komputera w tym znajomość: programu finansowo-księgowego SYMFONIA, placowo-kadrowego Optima COMARCH, PŁATNIK, Bużet Jb Plus / sprawozdawczość budżetowa/, bankowość elektroniczna,
  • -znajomość obsługi arkusza kalkuacyjnego MS Exel
  • - umiejętność analitycznego myślenia,
  • - posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • - korzystanie z pełni praw publicznych,
  • - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • - znajomość ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, o służbie cywilnej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • - samodzielność, terminowość, rzetelność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu naboru,
  • - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
  • - kopie świadectw pracy,
  • - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.05.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Olkuszu
    al. 1000-lecia 13a
    32-300 Olkusz
    Osobiście w sekretariacie, listownie lub elektronicznie przy zastosowaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby, które dostarczą niekompletne dokumenty, nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu naboru. Wszystkie niezbędne dokumentny oraz oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznym podpisem lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie (proszę o podanie w CV adresu e-mail i nr telefonu kontaktowego) o kolejnym etapie naboru.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone komisyjnie po upływie 1-go m-ca (proszę nie dołączać oryginałów dokumentów).
Dodatkowe informacje pod nr telefonu 32/7546838



Liczba odwiedzin: 2895

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Olkuszu

Udostępnił: Grzegorz Swędzioł

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 17.05.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×