Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym Sączu
Ogłoszenie o naborze nr 8099ARCHIWALNE z dnia 03.02.2017 r.
-
Oferty do
13
lutego
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: mieszkaniowo-internatowych
Sekcja Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej w Wydziale Techniki i Zaopatrzenia
Nowy Sącz
Karpacki Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Nowym Sączu
ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5
33-300 Nowy Sącz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie gospodarki rzeczowymi składnikami majątku w zakresie gospodarki mieszkaniowej
- weryfikacja danych składanych w oświadczeniach i wnioskach funkcjonariuszy SG w sprawie przyznania równoważnika za remont lokalu mieszkalnego zajmowanego przez funkcjonariusza lub przyznania pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego lub domu przez funkcjonariuszy i emerytów SG
- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych o przyznaniu równoważnika za remont zajmowanego lokalu mieszkalnego
- opracowywanie projektów decyzji o przyznaniu pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego lub domu przez funkcjonariuszy i emerytów SG
- prowadzenie rejestrów decyzji administracyjnych wydanych w związku z przyznaniem równoważników za remont lokalu mieszkalnego i pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego lub domu przez funkcjonariuszy i emerytów SG
- wprowadzanie przyznanych należności pieniężnych w systemie FT-Płace
- planowanie środków finansowych na wyposażenie dotyczących świadczeń mieszkaniowych należnych funkcjonariuszom oraz na wyposażenie pokoi internatowych i gościnnych oraz koordynowanie wpływów i wydatków w zakresie gospodarki internatowej i gościnnej i gościnnej
- naliczanie opłat i wystawianie faktur VAT za korzystanie z hotelu pracowniczego i pokoi gościnnych
- opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych regulujących gospodarkę pokojami internatowymi i gościnnymi
- prowadzenie rejestru wniosków mieszkaniowych i osób oczekujących na przydział lub poprawę warunków mieszkaniowych
- prowadzenie rejestru lokali mieszkalnych będących w ewidencji bez prawa do dysponowania
- współpraca przy opracowaniu planu wydatków budżetowych i środków finansowych w zakresie świadczeń mieszkaniowych
- sporządzanie sprawozdań z zakresu realizowanych zadań z gospodarki mieszkaniowej
- sporządzanie listy potrąceń za zakwaterowanie w pokojach internatowych KaOSG i wprowadzanie danych do systemu FT-Płace
- prowadzenie bieżącej korespondencji w sprawach mieszkaniowych i kwaterunkowych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 5 lat w jednostkach administracji publicznej w obszarze gospodarki lokalami mieszkalnymi
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, ustaw ustawy o straży granicznej wraz z aktami wykonawczymi, przepisów dotyczących gospodarki mieszkaniowej obowiązujących w SG, ustawy o finansach publicznych ustawy o rachunkowości
- • dobra organizacja pracy własnej i umiejętność organizowania pracy zespołu, umiejętność współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych
- komunikatywność, samodzielność, sumienność, odpowiedzialność
- biegła umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ POUFNE
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- umiejętność obsługi programu komputerowego FT- Place
- dyspozycyjność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ POUFNE” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – o ile kandydat je posiada
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 13.02.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Karpacki Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Nowym Sączu
33-300 Nowy Sącz
ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5
z dopiskiem " oferta pracy na stanowisko..."
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
1. Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane
2. Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu.
3. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
4. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie lub e- mailem o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego .
5. Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydata do dalszych etapów selekcji.
6. Aplikacje osób niezakwalifikowanych do dalszych etapów naboru po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegają komisyjnemu zniszczeniu.
7. W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
8. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu.
9. Informacja o wyniku naboru zamieszczona zostanie w siedzibie urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM.
Karpacki Oddział SG jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na
płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (18 ) 415 31 66, (18) 415 32 78