Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym Sączu

Ogłoszenie o naborze nr 19038ARCHIWALNE z dnia 07.12.2017 r.

  • Oferty do
    17

    grudnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

w Kancelarii Jawnej Sekcji Ochrony Dokumentacji Wydziału Ochrony Informacji



Miejsce wykonywania pracy:

Nowy Sącz

Adres urzędu:

Karpacki Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Nowym Sączu
ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5
33-300 Nowy Sącz

WARUNKI PRACY

- praca wykonywana w pozycji siedzącej, - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, - praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, - narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, drukarka, faks, rejestry papierowe, - permanentny kontakt interpersonalny z interesantami, - niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: brak podjazdów i wind dla niepełnosprawnych, brak sanitariatów spełniających normy dla osób niepełnosprawnych,

ZAKRES ZADAŃ

  • przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i udostępnianie dokumentów jawnych
  • prowadzenie bieżącej kontroli sposobu wytwarzania dokumentów przez wykonawców merytorycznych i technicznych
  • przyjmowanie, wysłanie, ewidencjonowanie i przekazywaniem poczty wchodzącej i wychodzącej
  • sprawowanie nadzoru nad dostarczeniem poczty wchodzącej wskazanym adresatom
  • obsługa i bieżące monitorowanie elektronicznej skrzynki podawczej w ramach ePUAP
  • udział w realizacji spraw związanych z brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej w kancelarii jawnej lub przekazywanie jej do archiwum zakładowego
  • udział w kontrolach z zakresu ewidencji i obiegu dokumentów w komórkach organizacyjnych komendy Oddziału w Placówek SG jak również prowadzenie czynności wyjaśniających w zakresie swojej właściwości
  • udzielanie interesantom informacji w zakresie problematyki będącej w kompetencji kancelarii jawnej
  • zastępowanie starszego inspektora – kierownika Kancelarii Jawnej w czasie jego nieobecności

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej w kancelarii jawnej, tajnej lub archiwum zakładowym
  • biegła znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania kancelarii jawnych oraz aktów wykonawczych, instrukcji kancelaryjnej SG (Decyzja nr 59 Komendanta Głównego SG z dnia 25.02.2015r., w sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej w SG, Dz.Urz.KGSG Nr 3, poz. 15 oraz z 2014r. poz. 75),
  • podstawowa znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania Straży Granicznej
  • umiejętność prowadzenia korespondencji
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • umiejętność pracy na stanowisku związanym z ewidencją dokumentów w systemie „dziennikowym” oraz „sprawowym”
  • komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność
  • dobra organizacja pracy własnej
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • asertywność
  • umiejętność obsługi programów pakietu MS Office
  • dyspozycyjność
  • zdolność świadomego kontrolowania reakcji emocjonalnych oraz odruchów (fizycznych, intelektualnych) we wszystkich warunkach
  • umiejętność obsługi elektronicznej skrzynki podawczej w ramach ePUAP

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ POUFNE” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – o ile kandydat je posiada

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 17.12.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Karpacki Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Nowym Sączu
    33-300 Nowy Sącz
    ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5
    z dopiskiem " oferta pracy na stanowisko..."

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

1. Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane
2. Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu.
3. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
4. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie lub e- mailem o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego .
5. Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydata do dalszych etapów selekcji.
6. Aplikacje osób niezakwalifikowanych do dalszych etapów naboru po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegają komisyjnemu zniszczeniu.
7. W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
8. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu.
9. Informacja o wyniku naboru zamieszczona zostanie w siedzibie urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM.
10. Oferowane wynagrodzenie zasadnicze 2.100 zł + dodatek za wysługę lat.
Karpacki Oddział SG jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (18 ) 415 31 66, (18) 415 32 78



Liczba odwiedzin: 3378

Wytworzył/odpowiada: Komendant Oddziału Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym Sączu

Udostępnił: Jadwiga Jakuszewska

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 07.12.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×