Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu
Ogłoszenie o naborze nr 27640ARCHIWALNE z dnia 23.05.2018 r.
-
Oferty do
2
czerwca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: obsługi SMI, SIO i aplikacji „Poszukiwany”
w Wydziale do walki z Przestępczością Przeciwko Mieniu KMP w Nowym Sączu
Nowy Sącz
Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu
ul. A. Grottgera 50
33-300 Nowy Sącz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- dokonywanie sprawdzeń w jawnych i niejawnych policyjnych i poza policyjnych bazach danych w celu uzyskania informacji o osobach będących w zainteresowaniu Wydziału do walki z Przestępczością Przeciwko Mieniu
- rejestrowanie i odwoływanie rejestracji w policyjnych bazach danych osób poszukiwanych i innych będących w zainteresowaniu Wydziału do walki z Przestępczością Przeciwko Mieniu w celu wspierania realizacji zadań wynikających z przepisów regulujących prowadzenie poszukiwań i pracę operacyjną
- monitorowanie poprawność wykonywanych czynności w procesie zabezpieczania, przechowywania i wydawania pojazdów w KMP w Nowym Sączu w celu prawidłowej realizacji zadań w tym zakresie
- obsługiwanie bazy danych wspomagającą poszukiwania osób w celu jej bieżącej aktualizacji i zapewnienia właściwego toku prowadzenia poszukiwań
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej osób poszukiwanych, pism do urzędów i instytucji w celu zapewnienia właściwego toku prowadzenia poszukiwań
- weryfikowanie aktualność, jakość i poprawność zarejestrowanych danych w jawnych i niejawnych policyjnych systemach informacyjnych w celu realizacji zadań związanych z nadzorem nad jakością wykonywania operacji przetwarzania informacji w zbiorach danych
- wytwarzanie graficznych edycji elektronicznych pokazów danych statystycznych w celu ich wizualizacji i zapewnienia dostępu do informacji użytkownikowi końcowemu
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
- umiejętność obsługi edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, relacyjnych baz danych, tworzenia i edytowania prezentacji multimedialnych
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność redagowania pism urzędowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne"
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w zatrudnieniu
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2018 roku, poz. 412)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne"
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 02.06.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu
Wydział Wspomagający
ul. A. Grottgera 50
33-300 Nowy Sącz
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. W liście motywacyjnym należy podać stanowisko, komórkę organizacyjną i numer ogłoszenia. Życiorys w formie CV. List motywacyjny i CV muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą. Oświadczenia muszą zawierać wskazaną w ogłoszeniu treść, muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą. Oferty niekompletne i nie spełniające wymogów, niepodpisane i nieopatrzone datą oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu) lub przesłane e-mailem nie będą rozpatrywane. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (018)-442-41-30) lub (018)-442-41-21) w godz. 7.30 - 14.30.