Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym Sączu
Ogłoszenie o naborze nr 23931ARCHIWALNE z dnia 14.03.2018 r.
-
Oferty do
24
marca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: ( ds. nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi )
Sekcja Budownictwa i Obsługi Nieruchomości Wydziału Techniki i Zaopatrzenia
Nowy Sącz
Karpacki Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Nowym Sączu
ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5
33-300 Nowy Sącz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Sprawowanie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( inspektor nadzoru lub kierownik budowy) w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych
- Szacowanie wartości inwestycji i remontów przy wykorzystaniu specjalistycznych programów komputerowych- kosztorysy inwestorskie, a w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub nieprzewidzianych dokonywanie odpowiedniej kwalifikacji robót oraz sporządzanie protokołów konieczności
- Sprawdzanie dokumentacji projektowej wykonywanej przez jednostki projektowe w celu stwierdzenia kompletności i zgodności pod względem formalno-prawnym dokumentacji projektowej ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
- Uczestniczenie w planowaniu zadań inwestycyjnych i remontowych, sporządzanie założeń funkcjonalno - użytkowych oraz określanie szacunkowych kosztów zadań. Sporządzanie programów inwestycyjnych
- Uczestniczenie w komisjach przetargowych mających na celu wybór wykonawcy prac projektowych lub robót budowlanych
- Uczestniczenie w przygotowaniu rozliczania środków trwałych w celu zakończenia prowadzonych inwestycji
- Dokonywanie okresowych przeglądów stanu technicznego obiektów będących w trwałym zarządzie KaOSG rocznych i pięcioletnich oraz gwarancyjnych
- Uczestniczenie w czynnościach odbioru robót budowlanych oraz gromadzenie dokumentacji powykonawczej
- Wykonywanie sprawozdawczości z prowadzonych robót
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w kierowaniu budową lub robotami wraz z prowadzeniem dokumentacji budowy w przeciągu ostatnich 5 lat
- uprawnienia budowlane w specjalności sieci i instalacji sanitarnych
- aktualny wpis na liście członków właściwej izby samorządu zawodowego tzn. izby architektów lub izby inżynierów budownictwa.
- znajomość ustaw wraz z aktami wykonawczymi: Prawo Budowlane, Prawo Ochrony Środowiska, Prawo Zamówień Publicznych, Warunki Techniczne Wykonywania i Odbioru Robót, Ustawy o Gospodarce Nieruchomościami,
- dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi,
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych
- komunikatywność, samodzielność, sumienność, odpowiedzialność,
- biegła umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office oraz biegła umiejętność kosztorysowania robót budowlanych w programie komputerowym NORMA PRO.
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ POUFNE”.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- dyspozycyjność
- prawo jazdy kat. B
- znajomość obsługi programów do projektowania
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ POUFNE” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- kopie uprawnień budowlanych, oraz aktualnego wpisu na liście izby architektów lub inżynierów budownictwa.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- kopia prawa jazdy
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – o ile kandydat je posiada
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.03.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Karpacki Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Nowym Sączu
33-300 Nowy Sącz
ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5
z dopiskiem " oferta pracy na stanowisko specjalista ( ds. nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi)".
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
1. Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane
2. Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu.
3. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
4. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie lub e- mailem o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego .
5. Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydata do dalszych etapów selekcji.
6. Aplikacje osób niezakwalifikowanych do dalszych etapów naboru po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegają komisyjnemu zniszczeniu.
7. W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
8. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu.
9. Informacja o wyniku naboru zamieszczona zostanie w siedzibie urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM.
10.Oferowane wynagrodzenie : wynagrodzenie zasadnicze 2.402 zł + dodatek za wysługę lat + dodatek zadaniowy
Karpacki Oddział SG jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (18 )415 30 63, 415 31 66, (18) 415 32 78